رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی: ضربه به بنیان مالی قاچاقچیان مواد مخدر جزو اولویت‌‌هاست

9:31 - 21 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۷۳۳۰۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیان اینکه ضربه به بنیان‌ مالی قاچاقچیان مواد مخدر باید جزو اولویت‌ها باشد، گفت: هزینه ارتکاب جرم برای این بزهکاران باید سنگین باشد.

خبرگزاری میزان- ناصرعتباتی در جلسه کمیته حقوقی و قضایی مبارزه با مواد مخدر که در سالن جلسات دادگستری کل استان برگزار شد با تبریک نیروی انتظامی، برای جهادگران عرصه امنیت آرزوی توفیق و سربلندی کرد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: امید است تدابیر و برنامه ریزی ها در این جلسات منجر به از بین رفتن زمینه ها و ریشه های قاچاق مواد مخدر و ریشه کن شدن این پدیده شوم باشد و بساط سوداگران مرگ که با جان فرزندان مردم بازی می کنند برچیده شود.

وی افزود، ضربه به بنیان های مالی سوداگران و قاچاقچیان مواد مخدر باید از اولویت های مهم باشد و هزینه ارتکاب جرم برای این بزهکاران باید سنگین باشد و هر مالی را که از ارتکاب جرم تحصیل کرده اند باید توقیف و مصادره شود.

بیشتر بخوانید:

استاد حوزه و دانشگاه: اعلام رئیس قوه قضاییه برای شنیدن صدای منتقدان اقدام مناسبی است

مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هم ضمن ارائه گزارش از اقدامات انجام شده در حوزه مبارزه با موادمخدر گفت: داشتن برنامه مدون برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر موثر بوده و موجب پیشرفت مطلوب کارهاست.

وی افزود: باید با قدرت امر مبارزه را پیش برد و اصلاً توجهی به حاشیه سازی ها و مباحث دیگر که موجب اختلال در کارها می شود،نکرد.

در ادامه جلسه اعضای حاضر به بیان نقطه نظرات و دیدگاههای خود و بررسی مفصل دستورات جلسه پرداختند و جلسه با تصویب مصوباتی به کار خود خاتمه داد.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری عتباتی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *