رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ظرفیت‌های همکاری سازمان انتقال خون و وزارت امورخارجه بررسی شد

16:34 - 20 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۷۳۰۷۹
رییس اداره اول اوراسیا وزارت امور خارجه ضمن ملاقات با مدیر عامل، معاونین و مشاورین سازمان انتقال خون ایران، از بخش بانک خون بند ناف و آزمایشگاه تخصصی و مرجع سازمان بازدید کرد.

خبرگزاری میزان - مجتبی دمیرچی لو، رییس اداره اول اوراسیا وزارت امور خارجه ضمن ملاقات با مدیر عامل، معاونین و مشاورین سازمان انتقال خون ایران، از بخش بانک خون بند ناف و آزمایشگاه تخصصی و مرجع سازمان بازدید کرد.

به گزارش وبدا، مصطفی جمالی، مدیر عامل سازمان در ابتدای این نشست به تشریح فعالیت های سازمان و سوابق همکاری با کشورهای اوراسیا از جمله میزبانی اولین اجلاس مدیران انتقال خون کشورهای عضو سازمان همکاریهای اقتصادی(اکو) و برگزاری دوره های آموزشی متعدد برای کارشناسان این کشورها پرداخت.


وی افزود: سازمان انتقال خون ایران به دلیل برتری در شاخص های انتقال خون و ارائه خدمات آموزشی برای سایر کشورهای همسایه و فراتر از آن به عنوان قطب آموزشی و پیشرو در منطقه، شناخته می شود و از همین رو از سال ۱۳۹۲ به عنوان مرکز همکار سازمان جهانی بهداشت در امر آموزش و پژوهش سلامت خون برگزیده شده است.


در ادامه، مجتبی دمیرچی لو، رییس اداره اول اوراسیا وزارت امور خارجه در مورد حوزه فعالیت در کشورهای اوراسیا توضیحاتی داد و با توجه به ظرفیت های سازمان انتقال خون، آمادگی آن وزارتخانه را جهت تسهیل روابط با کشورهای حوزه مربوطه و بازدید سفرای آنان از سازمان انتقال خون اعلام کرد.


در پایان، هیات مذکور از بخش بانک خون بند ناف و آزمایشگاه فوق تخصصی سازگاری نسجی سازمان انتقال خون ایران بازدید کرده از نزدیک با فعالیت های آن، آشنا شدند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *