مدیر مسئول سایت خبری تحلیلی الف: رویکرد دستگاه قضا برای انجام گفتگو با متعرضان با ارزش است

16:24 - 20 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۷۳۰۴۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیر مسئول سایت خبری تحلیلی الف گفت: مجموعه ویژگی‌های شخصیت رئیس قوه قضاییه باعث شده فضایی را برای گفت و گوی معترضان ایجاد کند.

بیژن مقدم در گفت‌وگو با میزان، درباره اینکه رویکرد رئیس دستگاه قضا مبنی بر گفتگو با افراد معترض به مسائل قضایی اتفاقات اخیر در کشور چه اندازه به حل مسائل کمک می‌کند، اظهار کرد: معتقدم صحبت‌های رئیس قوه قضاییه بازتاب خیلی خوبی داشته است. شاید در نگاه اول در چنین بحران‌هایی وظیفه دستگاه قضا، مجازات و برخورد است و شاید به همین دلیل ممکن است صحبت‌های حجت‌الاسلام والمسلمین اژه‌ای برای برخی‌ها قابل هضم نباشد.

مدیر مسئول سایت خبری تحلیلی الف بیان کرد: رویکرد دستگاه قضا در این برهه برای انجام گفت و گو با متعرضان با ارزش است. سوابق رئیس قوه قضاییه نشان می‌دهد تا چه حد انعطاف پذیر، دارای شخصیت کاملاً اصولی و آماده برای چنین گفتگوهایی هستند. افزون بر موارد ذکر شده رئیس دستگاه قضا اهل منطق است.

بیشتر بخوانید:

مدیرمسئول روزنامه همشهری: مطالبه رئیس قوه قضاییه برای گفت‌وگو با معترضان اقدامی رو به جلو و مترقی است

مدیر مسئول سایت خبری تحلیلی الف گفت: مجموع ویژگی‌های شخصیت رئیس قوه قضاییه باعث شده فضایی را برای گفت و گو با معترضان جهت رسیدگی به مسائل قضایی اتفاقات اخیر ایجاد کند.

او در ادامه گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در جمع مسئولان عالی قضایی رویکرد خوب و معقول در پیگیری گفتگو با آحاد جامعه را به خوبی نشان داد. آنچه مهم است تداوم این رویکرد و پیگیری و ادامه آن است.

مدیر مسئول سایت خبری تحلیلی الف گفتگو با افراد، انجام مناظره‌ در مقاطع مختلف در صدا و سیما را یک روند همیشگی دانست و عنوان کرد این مقوله نباید به فراموشی سپرده شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *