بیش از 14 هزار ملاقات مردمی توسط مسئولان قضایی استان قزوین انجام شد

11:44 - 22 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۷۱۸۲۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس‌ کل دادگستری‌ استان قزوین، گفت: در 6 ماه نخست سال‌جاری 14 هزار و 305 ملاقات مردمی توسط مسئولان قضایی استان انجام شده است.

علی شعبانی در گفت‌وگو با میزان، در مورد میزان ملاقات‌های مردمی مسئولان قضایی استان فزوین در سال‌جاری با بیان اینکه در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات ریاست قوه قضاییه مبنی بر لزوم ارتباط وثیق مسئولان قضایی با مردم اظهارکرد: ملاقت‌های مردمی مسئولان قضایی استان به صورت مستمر در اجتماعات، مساجد و مراجع قضایی انجام می شود.

وی افزود: با دریافت نظر مراجعان و اصحاب پرونده در دیدارهای مردمی و بررسی مدارک و مستندات ارائه شده، تلاش می شود عدالت اجرا و احقاق حقوق مردم صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین، با اشاره به انجام 14 هزار و 305 ملاقات مردمی مسئولان قضایی استان در 6 ماهه نخست سال‌جاری، افزود: این ملاقات مردمی بصورت هدفمند، با هماهنگی قبلی و با حضور مسئولان قضایی استان قزوین در مساجد و یا اماکن دادگستری با مراجعه کنندگان صورت می گیرد.

شعبانی ادامه داد: لیست مراجعان و شماره تلفن ملاقات شوندگان از کلیه حوزه های قضایی، اخذ و رفع مشکل آن ها، بررسی و تا حصول نتیجه و حل مشکل، پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید:

۹۷۸ حکم جایگزین حبس توسط قضات استان قزوین صادر شد

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری اقدامات

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *