درخواست عجیب پرسپولیسی‎‌ها از کی‌روش؛ بازیکنان ما را یک روز زودتر بدهید

11:13 - 19 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۷۰۷۹۳
دسته بندی: ورزشی ، عمومی
مسئولان باشگاه پرسپولیس می‌خواهند از کی‌روش درخواست کنند تا بازیکنان ملی‌پوششان را را یک روز زودتر در اختیار داشته باشند.

خبرگزاری میزان - بعد از تغییرات در رأس کادرفنی تیم ملی فوتبال و بازگشت کارلوس کی‌روش، با توجه به اینکه تیم ملی زمان کافی برای برگزاری اردوهای میان مدت و بلندمدت و آماده‌سازی به منظور حضوری موفق در جام جهانی نداشت، سرمربی تیم ملی تصمیم گرفت تا برنامه‌ای ویژه برای بازیکنان ملی‌پوش داخلی در نظر بگیرد.

بر اساس این برنامه ملی‌پوشان باشگاهی بعد از برگزاری بازی‌های خود به جای ریکاوری در باشگاه خود به مرکز پزشکی تیم ملی فوتبال «پِک» می‎‌روند تا مراحل ریکاوری خود را زیر نظر مستیم کی‌روش و مربیان تیم ملی برگزار کنند و بعد از 3 روز به باشگاه‌های خود بازگشته و تمرینات خود را برای دیدارهای هفته آینده در جمع هم‌تیمی‌های خود پیگیری کنند.

این تصمیم موافقان و مخالفانی را داشت که سرمربیان لیگ برتری ترجیح دادند به منظور کمک به تیم ملی از خواسته‌های خود صرف نظر کنند، اما در این بین مسئولان باشگاه پرسپولیس که نفرات بیشتری را در ترکیب نفرات دعوت شده به «ارزیابی فنی» نیم ملی دارند از فدراسیون فوتبال درخواست دارند تا ملی‌پوشان خود را یک روز زودتر در اختیار داشته باشند تا بتوانند به هماهنگی تاکتیکی بهتری برسند.

کادرفنی تیم فوتبال پرسپولیس که بعد از تعطیلی لیگ به دلیل فیفادی در 2 هفته برگزار شده مسابقات لیگ یک تساوی و یک شکست کسب کرده، معتقد است زمان لازم برای هماهنگی بازیکنان ملی‌پوش با تاکتیک‌های تیمی‌شان را در مدت باقیمانده تا دیدار هفته بعدی ندارند و خواستار آزادسازی یک روز زودتر بازیکنانشان هستند.

با توجه به اینکه قرار است پرسپولیس روز پنجشنبه به مصاف مس رفسنجان برود، 5 بازیکن ملی‌پوش این تیم فقط امروز را فرصت دارند که در تمرینات تاکتیکی اصلی تیم‌شان شرکت کنند. از این جهت که تمرین فردای پرسپولیس به خاطر اینکه روز قبل از بازی است به صورت سبک برگزار خواهد شد.

گفته می‌شود گل‌محمدی قصد داشته زودتر خواسته خود از کی‌روش را مطرح کند که این اتفاق نیفتاد، اما برای هفته بعد کادرفنی پرسپولیس خواستار این است که بازیکنان ملی‌پوش‌شان بعد از تمرین روز یکشنبه در «پک» در اختیار تیم باشگاهی‌شان قرار بگیرند.

قرار شده پرسپولیسی‌ها رسما این درخواست خود را از کارلوس کی‌روش مطرح کنند، اما باید دید موضع سرمربی تیم ملی در این خصوص چه خواهد بود.

البته تیم فوتبال استقلال هم 5 بازیکن در تیم ملی دارد که باید دید آیا آبی‌پوشان هم در ادامه لیگ چنین درخواستی را ارائه خواهند کرد یا خیر. ساپینتو روز گذشته در اردوی تیم ملی حاضر شد و برای دقایقی با کی‌روش به گفت‌وگو پرداخت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *