بازدید رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از مناطق زلزله زده شهرستان خوی

9:16 - 19 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۷۰۵۷۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از مناطق زلزله زده شهرستان خوی بازدید و در رابطه به خدمت رسانی به زلزله زدگان دستوراتی را صادر کرد.

خبرگزاری میزان - ناصر عتباتی در دومین برنامه کاری خود با حضور در حوزه قضایی خوی از روستای زلزله زده خنجرخان که خسارت‌های جدی در زلزله اخیر به آن وارد شده است بازدید و از نزدیک در جریان امور و کمک رسانی به آسیب دیدگان قرار گرفت.

در این بازدید معتمدیان استاندار آذربایجان غربی نیز حضور داشت و در این رابطه دستورات لازم برای آواربرداری سریع و آغاز عملیات ساخت و ساز ممکن آسیب دیدگان توسط مسئولان صادر و در ادامه تاکید شد تا کلیه ادارات به ویژه بنیاد مسکن در سریعترین زمان و قبل از رسیدن فصل سرما مسکن این مناطق را آماده تحویل کنند.

بیشتربخوانید

تخصیص سیمان رایگان و کمک به تامین لوازم خانگی برای زلزله‌زدگان «خوی»

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی ضمن تاکید به ثبیت مالکیت اماکن زلزله زده از ثبت اسناد و املاک استان هم خواست تا در صدور اسناد مالکیت مناطق زلزله زده با دقت و سرعت بالا اقدامات لازم را انجام دهند.

وی ضمن تقدیر از زحمات استاندار آذربایجان غربی و سایر عوامل دست اندرکار برای برقراری امنیت کامل منطقه و صیانت و مراقبت از اموال مردم تاکید کرد.

عتباتی با حضور در مناطق اسکان موقت زلزله زدگان، ضمن اخذ گزارش از رئیس هلال احمر خوی از روند خدمات رسانی به خسارت دیدگان هم در مجتمع ورزشی شهرک ولیعصر(عج) و محوطه مسکن مهر خوی بازدید و بر ارائه خدمات مورد نیاز کافی و وافی به این مردم تاکید کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *