رئیس کل دادگستری ایلام: حمایت مردم از پلیس سرمایه‌ای ارزشمند است

8:53 - 19 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۷۰۵۳۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان ایلام، گفت: حمایت مردم از پلیس سرمایه‌ای ارزشمند و کم نظیر است و با داشتن نیروهای نظامی و انتظامی مردمی، فتنه های دشمنان را نابود خوایم کرد.

خبرگزاری میزان - به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی عمران علی‌محمدی رئیس کل دادگستری ایلام و اعضا شورای قضایی استان ایلام با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی استان هفته نیروی انتظامی را به سردار القاصی مهر و کارکنان فراجا تبریک گفته و از خدمات آنان قدردانی کردند.

عمران علی محمدی در این دیدار با اشاره به اهمیت مقوله امنیت در جامعه، اظهارکرد: از مهم ترین خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی تامین امنیت پایدار و آرامش مادی و معنوی مردم است و دشمنان کشورهمواره تلاش کرده اند تا با طراحی انواع نقشه‌های شوم این نعمت را زائل کنند.

وی جایگاه نیروی انتظامی و کارکنان خدوم آن را در تامین امنیت بسیار مهم خواند و گفت: دلیل هجمه های گوناگون دشمنان به نیروی انتظامی تبعیت کامل آن از ولایت و پیروی از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

علی‌محمدی حمایت مردم از پلیس را سرمایه‌ای ارزشمند و کم نظیر توصیف کرد و افزود: کشور ما با داشتن نیروهای نظامی و انتظامی مکتبی و مردمی توطئه ها و فتنه های دشمنان را نابود خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری استان ایلام بر لزوم شناخت دقیق نقاط قوت خود، آگاهی از نقاط ضعف دشمنان و بی اثر کردن نقشه ها و کید دشمنان با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری تاکید کرد.

علی محمدی با تقدیر از تلاش‌های شبانه روزی فراجا در جریان اغتشاشات اخیر، برای فرمانده انتظامی استان ایلام و همکاران وی آرزوی سلامتی و توفیق کرد.

سردار القاصی مهر نیز با عرض خیرمقدم به حضور رئیس کل دادگستری و اعضای شورای قضایی استان ایلام، نظم و امنیت امروز در کشور را مرهون خون شهدا و جانفشانی جانبازان و ایثارگران انقلاب دانست و گفت: با حمایت ها و پشتیبانی های دستگاه قضایی و تلاش های مجموعه انتظامی، بحمدالله امروز استان ایلام از امنیتی مطلوب در سطح کشور برخوردار است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به این که تمام تلاش پلیس در راستای تولید امنیت توام با عدالت است، بر اطاعت کامل فراجا از دستگاه قضایی استان تاکید کرد و گفت: نیروی انتظامی در کنار دستگاه قضایی در راستای حفظ نظم و استقرار امنیت پایدار در سطح جامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

وی گفت: نیروی انتظامی ضابط دستگاه قضایی است و ارتباط مستقیم و مستمر بین این 2 دستگاه می تواند نتیجه بهتری در برقراری امنیت و برخورد با مجرمان و اجرای عدالت و احقاق حقوق مردم حاصل کند.

عباس گوهری رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان ایلام نیز در این جلسه در سخنانی با تبریک هفته فراجا به بیان نکات و مسائل جاری در حوزه وظایف و مسئولیت های سازمان قضایی نیروهای مسلح استان پرداخت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *