رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی:شکوفایی اقتصادی تاثیر بسزایی در کاهش پرونده‌های کیفری دارد

17:12 - 18 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۶۹۷۶۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیر عامل جدید منطقه آزاد ماکو بعد از ظهر روز یکشنبه 17 مهر ماه با رئیس کل دادگستری استان دیدار و گفت‌و‌گو کرد.


خبرگزاری میزان - مدیر عامل جدید منطقه آزاد ماکو بعد از ظهر روز یکشنبه 17 مهر ماه با رئیس کل دادگستری استان دیدار و گف‌وگو کرد.

عتباتی در این دیدار بیان کرد: منطقه آزاد ماکو که در کشور از وسعت بسیار بزرگی برخوردار است نیازمند این است که با پیگیری های مدیریت جدید و پشتیبانی های دستگاه قضایی به رشد و شکوفایی شایسته برسد.

عتباتی با بیان اینکه دستگاه قضایی کاملاً در حمایت از فعالیتهای تجاری و اقتصادی حضور موثر دارد گفت: اعتقاد داریم فعالیتهای اقتصادی و اشتغال زایی بسیار تاثیرگذار در بحث پیشگیری از جرم و آسیب های اجتماعی است و رشد و شکوفایی اقتصادی تاثیرات بسزایی در کاهش پرونده خصوصاً از جنبه کیفری دارد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی منطقه آزاد ماکو را فرصت مناسبی برای رشد تجارت و اقتصاد و اشتغال منطقه دانست.

گروسی نیز در این دیدار با تقدیر از حمایتهای دستگاه قضایی در جهت رشد و توسعه منطقه آزاد ماکو گفت: نگاه حمایتی دستگاه قضایی از منطقه آزاد ماکو بسیار ارزنده و مهم است و نقش تاثیرگذاری در رشد تجارت و اقتصاد منطقه و استان را دارد.

مدیر عامل جدید منطقه آزاد ماکو اضافه کرد: آنچیزی که در مدیریت منطقه آزاد ملاک نظر خواهد بود احترام به قوانین کشوری است و تلاش خواهد شد این قوانین و پرتکل ها مورد پذیرش همه قرار گیرند و به نحو شایسته اجرایی شوند.
گفتنی است حسین گروسی به عنوان مدیر عامل جدید منطقه آزاد ماکو اخیرا به جای محمدرضا عبد الحریمی منصوب شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: منطقه آزاد

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *