داورزنی: بازنشسته شوم، خودم می‌روم/ حفظ امنیت ایران از هر کاری واجب‌تر است

12:12 - 18 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۶۹۶۶۷
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
رئیس فدراسیون والیبال گفت: هنوز بازنشسته نیستم و هر موقع بازنشسته شدم، می‌روم.

خبرگزاری میزان - محمدرضا داورزنی در حاشیه دومین کنگره ملی شهدای ورزشکار کشور اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*برای حفظ وطن خود باید همه تلاش کنیم. حفظ امنیت نظام و این کشور، حاصل خون بیش از 250 هزار شهید بوده و حفظ ایران از هر کاری هم واجب‌تر است.

*همه ما موظف هستیم تلاش کنیم آرامش به کشور برگردد تا مردم زندگی عادی خود را داشته باشند و اجازه به فرصت طلبان ندهیم.

*باید به همه مردم و خواسته‌های آنها احترام بگذاریم. مسائل مختلف نیز باید شنیده شود و مورد توجه قرار بگیرد، ولی بفهمیم که امنیت کشور و حفظ ایران از هر کاری واجب‌تر است.

*دشمنان ما از احساسات پاک جوانان استفاده می‌کنند و در کانون بحران قرار داریم. اطراف ما از کشورهای افغانستان، عراق و پاکستان حضور دارند. شرایط طوری است که همه باید تلاش کنیم ایران به آرامش برسد.

*اغتشاشات ریشه در بیرون از کشور دارد، باید مرزبندی شوند. در شرایطی که دستوراتی در خارج از کشور صادر می‌شود و در داخل کشور مورد اجرا قرار می‌گیرد، حرف حق نشنیده نخواهد شد.

*بیش از 5 هزار نفر از شهدایی که جان خود را تقدیم این کشور کردند، ورزشکارانی بودند که سابقه قهرمانی جهان و آسیا را داشتند. آنها روزی مدال ورزشی به گردن خود می انداختند ولی پلاک‌شان، مدال شد. آنها جان خود را تقدیم کشور کردند. ورزشکارانی که برای تجدید میثاق به سراغ شهدای ورزشکار می‌آیند به این موضوع فکر می‌کند که راهشان را ادامه دهند.

*هنوز بازنشسته نیستم و هر موقع بازنشسته شدم، می‌روم.

*دستور جلسه‌ای از هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک دریافت نکرده‌ام ولی قرار است تصمیماتی در مورد برخی پست‌ها در کمیته گرفته شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *