جزئیات جدید از درگیری زندانیان محکوم به قصاص در زندان لاکان رشت

10:29 - 18 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۶۹۳۲۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان توضیحاتی در خصوص درگیری بین زندانیان محکوم به قصاص در زندان لاکان رشت ارائه کرد.

خبرگزاری میزان - سید مهدی فلاح میری با اعلام خبر درگیری زندانیان محکوم به قصاص در زندان لاکان رشت، افزود: تعدادی از زندانیان بند 8 زندان لاکان رشت که محکوم به قصاص قتل عمد هستند بر اثر اختلافات شخصی با هم درگیر شدند که با بالا گرفتن درگیری این افراد، منازعه و دعوا به راهروی زندان کشیده شد و با پیوستن تعداد دیگری از زندانیان، فضای این بخش از زندان رشت متشنج شد.

‏وی با بیان اینکه در این ناآرامی، تعدادی از زندانیان تاسیسات موجود در راهرو و سالن زندان را تخریب کردند، اظهار کرد: در پی این واقعه پلیس برای برقراری آرامش در محل حاضر شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان، خاطرنشان‌کرد: متاسفانه با توجه به قطعی برق به جهت تخریب تاسیسات زندان بدست آشوب‌گران و ممانعت از خدمات رسانی به مجروحان توسط زندانیان، برخی از مجروحان فوت کرده و مابقی جهت مداوا به بیمارستان منتقل شده‌اند.

وی در پایان تاکید کرد: در حال حاضر با تلاش ماموران و مسئولان زندان وضعیت زندان عادی شده و فعالیت‌های روزمره زندانیان ادامه دارد.

انتهای پیام/


برچسب ها: زندان دادستانی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *