ناامیدی مدیر برنامه آزمون از حضور سردار در جام جهانی

9:20 - 18 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۶۹۲۴۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیر برنامه سردار آزمون آخرین وضعیت مصدومیت و بهبودی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران را تشریح کرد.

خبرگزاری میزان - در 4 اکتبر، سردار آزمون، ستاره تیم ملی ایران، در جریان بازی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا مقابل پورتو، در حالی‌که بدن خود را گرم می‌کرد، دچار «پارگی عضله ساق پا» شد. گزارش‌های اولیه حاکی از آن بود که او 6 تا 8 هفته از میادین دور خواهد بود و به طور بالقوه امیدها برای حضور او در جام جهانی قطر به کم‌ترین حد خود رسیده است.

اما تیم پزشکی لورکوزن حداکثر زمان دوری سردار از فوتبال را حدود 3 تا 4 هفته اعلام کرد تا شاید آزمون بتواند قبل از آغاز جام جهانی به فوتبال برگردد، اما تازه‌ترین واکنش مدیر برنامه ستاره ایرانی بازهم ماجرای حضور آزمون در جام جهانی را با ابهام بیشتری مواجه کرده است.

آنتون اسمیرنوف، مدیر برنامه سردار آزمون در گفتگو با sport24 روسیه آخرین وضعیت مهاجم ایران را تشریح کرد و گفت: باشگاه لورکوزن یک دوره ریکاوری 6 تا 8 هفته‌ای ارائه کرد. نمی‌توانم تشخیص دقیق را بگویم، اما در عضله ساق پای راست پارگی وجود دارد. تاریخ بهبودی بازیکن بیستم نوامبر (29 آبان) است. اگر آزمون زودتر بهبود یابد، معجزه خواهد بود.

گفتنی است تیم ملی ایران کارش را در جام جهانی از روز 21 نوامبر (30 آبان) و بازی مقابل انگلیس آغاز خواهد کرد و باید دید در نهایت آزمون به این ترونمنت می‌رسد یا نه.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *