قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور: حمایت همه جانبه سازمان بازرسی از واحدهای تولیدی

17:26 - 17 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۶۸۹۰۹
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور در ادامه سفر به استان خراسان شمالی از پتروشیمی خراسان بازدید کرد و از حمایت ویژه سازمان از واحدهای تولیدی خبرداد.

خبرگزاری میزان - احمد رحمانیان در ادامه سفر به استان خراسان شمالی پتروشیمی خراسان در بجنورد بازدید دو ساعته‌ای داشت.

وی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این کارخانه، پای صحبت‌های مدیران این مجموعه نشست و مشکلات موجود را مورد بررسی قرار داد.

رحمانیان با بیان اینکه یکی از مشکلات اساسی کشور موضوعات اقتصادی است، گفت: واحدهای تولیدی نقش بسیار مهمی در زمینه رونق تولید و اشتغالزایی دارند و در این شرایط با توجه به تحریم های ظالمانه تحت فشار هستند.

قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور ادامه داد: سازمان بازرسی نگاه ویژه ای به مقوله حمایت از تولید و سرمایه گذاری دارد و دفتری در مرکز راه اندازی و بازرسان کل ماموریت داده شده تا به حمایت از واحدهای تولیدی بپردازد و‌هدف این است که از ابزارهای نظارتی خود به منظور توسعه واحدهای صنعتی و تولیدی استفاده کند.

رحمانیان در پاسخ به برخی از دغدغه های مطرح شده از سوی مسئولان پتروشیمی قول مساعد داد که موضوعاتی که در سطح استان قابل پیگیری است در استان دنبال و آنهایی که نیاز به پیگیری در مرکز است از سوی سازمان دنبال شود.

وی همچنین دو توصیه به مدیران این مجموعه کرد که یکی برنامه ریزی برای توسعه واحدهای تولیدی از جهت تنوع تولید و همچنین اشتغالزایی بیشتر و دیگری شناسایی بازارهای بیشتر برای عرضه محصولات بود.

قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور این قول را هم داد که روی پشتیبانی سازمان برای جلب کمک دستگاه های دولتی حساب باز کنند.

توجه ویژه به مسائل زیست محیطی، پیگیری پرداخت مطالبات این مجموعه از سوی سازمان از دیگر موضوعاتی بود که رحمانیان به آنها اشاره کرد.

مطالبات میلیاردی از دولت، قطعی گاز، انتقاد از برخی سنگ اندازی پیش پای سرمایه گذار و… از موضوعات مطرح شده از سوی مدیران مجموعه پتروشیمی خراسان بود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *