رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

عبدی: غیر از 2 دروازه‌بان به همه بازیکنان بازی دادم/ امیدوارم نوجوانان ایران قهرمان آسیا شود

15:32 - 17 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۶۸۷۵۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان گفت: فدراسیون هم باید برنامه‌ریزی و کمک کند تا با تمرینات و بازی‌های تدارکاتی مناسب وارد مسابقات قهرمانی آسیا شویم.

خبرگزاری میزان - حسین عبدی، سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران پس از پیروزی 11 بر یک مقابل هنگ‌کنگ و صعود مقتدرانه به مرحله نهایی جام ملت‌های نوجوانان آسیا صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*این تورنمنت را با کسب مقام اول تمام کردیم و امروز هم توانستیم با گل‌های زیادی به پیروزی برسیم. در ابتدای مسابقات شناخت چندانی از لائوس نداشتیم، ولی قرقیزستان را می‌شناختیم و هنگ‌کنگ راه هم در جریان بازی‌ها شناختیم.

*در بازی امروز باید بازی جوانمردانه را رعایت می‌کردیم، چون در روند صعود برخی از تیم‌ها می‌توانست تأثیرگذار باشد. برای همین با تمام قدرت در وارد میدان شدیم. همه بازیکنان‌مان را به غیر از دو دروازه‌بان در این مسابقات بازی دادیم و حالا باید برای مرحله نهایی مسابقات خود را آماده کنیم. از فردا باید تمرینات‌مان را برای دور نهایی آغاز کنیم و فدراسیون هم باید برنامه‌ریزی و کمک کند تا با تمرینات و بازی‌های تدارکاتی مناسب وارد مسابقات قهرمانی آسیا شویم.

*همه تیم‌های آسیا را دیده‌ام و اگر با آن‌ها بازی کنیم می‌توانیم سطح‌مان را بالا ببریم. امیدوارم بتوانیم در آسیا قهرمان شویم. در این مرحله چون فقط یک تیم از گروهش صعود می‌کرد، کار کمی استرس داشت، ولی در مرحله نهایی دنبال این هستیم که در جمع چهار تیم برتر قرار بگیریم و بتوانیم در ادامه به فینال راه پیدا کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *