رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

هاشم‌کندی: کارت هدیه و سکه ربطی به جوایز تور ایران - آذربايجان نداشت/ ۴ رکابزن به مسابقات کوهستان آسیا اعزام می‌شوند

8:45 - 18 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۶۸۴۹۸
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: یکی از مهمانان به سعید صفرزاده نیم سکه اهدا کرده و یک نفر دیگر به گنج‌خانلو و لبیب کارت هدیه داده بود.

رسول هاشم‌کندی در گفت‌وگو با میزان، درباره برگزاری تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان، اظهار داشت: پس از ۲ سال وقفه در برگزاری این تور بین‌المللی و معتبر به خاطر پاندمی کرونا بالاخره این مسابقات برگزار شد که خوشبختانه ۸ تیم اروپایی، آسیایی و آفریقایی باتوجه به اعتبار این مسابقات در تور ایران - آذربایجان شرکت کردند. رکوردها و تیم‌های شرکت کننده نشان از کیفیت بالا و سطح کیفی قابل قبول این تور دارند.

وی افزود: نحوه برگزاری، مسیرهای مراحل مختلف و حتی اسکان و تغدیه تور ایران - آذربایجان عالی بود و باید همینجا از مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی تشکری ویژه کنم. پیش از آنکه به عنوان سرپرست فدراسیون انتخاب شوم، ۸ سال مسئول فنی تور ایران - آذربایجان بودم و به نظرم این دوره رقابت‌ها بسیار حرفه‌ای برگزار شد. حتی آقای اِروین به خاطر برگزاری عالی این تور در مراسم اختتامیه از جای خود بلند شد و ایستاده از برگزار‌کنندگان تور تشکر کرد.

رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری در خصوص جوایز تور ایران - آذربايجان و اعتراض محمد گنج‌خانلو به تفاوت در جوایز اهدایی، گفت: کل جوایز نقدی در نظر گرفته شده برای تور ۲۲ هزار یورو بود که در مراحل مختلف برای نفرات اول تا بیستم مبالغی پرداخت شد. برای گنج‌خانلو سوءتفاهم پیش آمده بود که پس از صحبت با او و توجیه وی همه چیز حل شد. با توجه به حضور رکابزنان ایرانی از تیم‌های مختلف در این تور، در مراسم اختتامیه افرادی که برای اهدای جوایز در روز اختتامیه روی سن دعوت شده بودند، جوایزی را جدا از جوایز نقدی فدراسیون برای رکابزنان مدنظرشان بدهند. گویا در مراسم اهدای جوایز، یکی از مهمانان به سعید صفرزاده نیم سکه اهدا کرده و یک نفر دیگر به گنج‌خانلو و لبیب کارت هدیه داده بود. این جوایز از سوی مهمانان و مسئولان بود و ربطی به فدراسیون دوچرخه‌سواری نداشت که خوشبختانه گنج‌خانلو هم این موضوع را قبول کرد.

هاشم‌کندی در پایان در مورد مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا و نفرات اعزامی، خاطرنشان کرد: طبق برنامه قبلی قرار است نفرات اول هر رده سنی جز رده سنی جوانان به مسابقات کوهستان اعزام شوند. به این ترتیب ۴ رکابزن به اضافه ۲ نفر همراه در رده‌های سنی امید، بزرگسالان و دانهیل به مسابقان قهرمانی آسیا اعزام خواهند شد. با تیمی کیفی راهی قهرمانی آسیا می‌شویم و از آنجایی که رقابت‌های کوهستان به صورت انفرادی خواهد بود، امید زیادی به کسب مدال داریم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *