بیاتی‌نیا: توافقی از خوشه طلایی جدا شدم/ مربی نمی‌تواند در هفته اول یا هفتم مسابقات قولی بدهد

11:06 - 20 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۶۸۴۸۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی سابق تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه گفت: طبق توافقی که با باشگاه خوشه طلایی داشتم با احترام متقابل از این تیم حاضر در لیگ یک جدا شدم.

محسن بیاتی‌نیا در گفت‌وگو با میزان، درباره جدایی‌اش از تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه اظهار داشت: طبق توافقی که با باشگاه خوشه طلایی داشتم با احترام متقابل از این تیم جدا شدم. دو طرف خواسته‌هایی از یکدیگر داشتند که هم من و هم این باشگاه نتوانستیم این خواسته‌ها را برآورده کنیم، بر همین اساس بدون هیچ حاشیه، با دوستی و مسالمت آمیز فسخ قرارداد صورت گرفت. آرزوی موفقیت و پیروزی برای این باشگاه دارم و ان‌شالله این تیم بتواند در آینده نتایج خوبی بگیرد.

وی اضافه کرد: در هفته‌های چهارم، پنجم و ششم؛ 3 برد پیاپی داشتیم. در هفته هفتم مقابل تیم دریای بابل با نتیجه یک بر صفر بازی را واگذار کردیم، در صورتی که می‌توانستیم 3 گل مسلم را بزنیم. همیشه در فوتبال امتیازات تیمی که در 7 هفته رقابت‌های لیگ تواسته 11 امتیاز به دست آورد، قطعاً در ادامه می‌تواند جز مدعیان باشد.

پیشکسوت فوتبال تاکید کرد: من در 7 هفته مربیگری در لیگ یک، حاشیه و دعوایی با مربیان و داوران نداشتم و حتی با وجود شکست تیمم با تمامی داوران و افراد حاضر در مسابقات با احترام برخورد کردم. همیشه تمام سعی و تلاشم این بوده است که به فوتبال کمک کنم و با توانایی که دارم کنار زمین کار درست را برای فوتبال انجام بدهم.

ملی‌پوش اسبق تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا قولی در رابطه با جایگاه آخر فصل تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه به مسئولان باشگاه داده بود، عنوان کرد: هیچگاه یک مربی نمی‌تواند در هفته اول یا هفتم مسابقات قولی بدهد و در فوتبال باید تلاش کرد تا تیم در جایگاه بهتر و بالا قرار گیرد.

بیاتی‌نیا در خصوص مشکلاتی که در مسابقات لیگ یک فوتبال ایران وجود دارد، خاطرنشان کرد: مشکلاتی در فوتبال لیگ یک وجود دارد که مهمترینش عدم وجود زیر ساخت مناسب است. داوری هم یکی از نقاط ضعف لیگ یک است که روی آینده و سرنوشت تمامی تیم‌ها تاثیرگذار خواهد بود. قطعاً هر چه حاشیه در فوتبال لیگ یک کمتر شود، شرایط بهتری در مسابقات حکفرما خواهد بود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *