نتایج مزایده خودروهای خارجی اعلام شد

8:20 - 17 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۶۷۹۷۷
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
نتایج مزایده فوق العاده شماره 565 خودروهای خارجی رسوبی با حضور نمایندگان دستگاه های قضایی و نظارتی در سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اعلام و برندگان مزایده مشخص شدند.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سید عبدالمجید اجتهادی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در جلسه ای با حضور نمایندگان دستگاه های قضایی، نظارتی و اجرایی، ضمن تشکر از روسای قوای مجریه و قضاییه که از انبارهای نگهداری این خودروها بازدید کرده و دستورات اکیدی صادر کردند، اظهارداشت: پس از دستور فروش مقام قضایی فرایند اجرایی مزایده فروش آغاز شد و در نهایت 982 خودرو پس از تشریفات قانونی به مزایده گذاشته شدند.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه بیش از 13 هزار نفر در این مزایده فوق العاده شرکت کردند، تصریح کرد: 965 خودرو به ارزش 2813 میلیارد تومان به فروش رفت که متوسط رشد قیمت های پیشنهادی 85 درصد بوده است. همچنین 17 دستگاه خودرو نیز به فروش نرفت.

وی با این توضیح که نیمی از مجموع متقاضیان ضمانت نامه بانکی به ادارات کل اجرایی استان ها تحویل داده اند، ادامه داد: 1260 ضمانت نامه برابر ضوابط قانونی به دلیل نرسیدن اصل ضمانت نامه و یا مغایرت های اسنادی و اطلاعاتی ابطال شدند.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تعداد افراد نهایی شرکت کننده را 12071 نفر بیان کرد و گفت: متقاضیان و برندگان نهایی  می توانند تمامی جزئیات و اطلاعات مربوط این مزایده را از طریق سامانه ستاد الکترونیک دولت (ستاد)دریافت کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *