داداش‌زاده: بازی پرسپولیس و سپاهان کسل‌کننده بود/ برخی بازیکنان به خاطر جام‌جهانی زیاد به خودشان فشار نمی‌آورند

0:42 - 17 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۶۷۷۱۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی آنچنان خوبی را از دو تیم پرسپولیس و سپاهان شاهد نبودیم و دیداری کسل‌کننده را دیدیم.

بهزاد داداش‌زاده در گفت‌وگو با میزان، درباره دیدار پرسپولیس و سپاهان در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بازی آنچنان خوبی را از دو تیم شاهد نبودیم و دیداری کسل‌کننده را دیدیم. پرسپولیس در نیمه اول اصلاً شاداب بازی نکرد و آن تیم همیشگی نبود. هر دو نیمه بازی بدون هیچ کار ترکیبی و کارهای تاکتیکی رقم خورد. باز با این شرایط تساوی در بازی بیرون خانه برای پرسپولیس بهتر بود که همچنان در کورس تیم‌های صدرنشین جدول لیگ برتر باقی ماند.

وی با اشاره به اینکه پرسپولیس نفرات بیشتری در اردوی تیم ملی داشت و این مسئله به ضررش تمام شد، عنوان کرد: از قبل هم قابل پیش‌بینی بود که هر تیمی بازیکنان بیشتری در تیم ملی داشته باشد، بعد از بازگشت‌شان به بدنه تیم‌های خود، آنچنان برای تیم‌شان موثر نخواهند بود. پس از حضور بازیکنان پرسپولیس در تیم ملی، نوار پیروزی‌هاشان متوقف شد، ولی تیم‌های دیگر نتایج خوبی را کسب کردند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه بعضی از بازیکنان در بازی‌های لیگ زیاد به خودشان فشار نمی‌آورند تا جام جهانی را از دست ندهند، اضافه کرد: برخی از بازیکنان که حضورشان در ترکیب تیم ملی مسجل شده است، در تیم‌های باشگاهی خودشان زیاد به آب و آتش نمی‌زنند تا مصدوم نشوند و جام جهانی را از دست ندهند. اگر مصدوم شوند تمام زندگی فوتبالی خودشان را از دست می‌دهند. هر بازیکنی که در جام جهانی حاضر باشد به طور حتم به تیم‌های دیگر ترانسفر خواهد شد و هم قیمتش برای فصل آینده چند برابر می‌شود.

داداش‌زاده درباره دیدار پرسپولیس و مس رفسنجان در هفته نهم خاطرنشان کرد: مس رفسنجان یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر است و بازیکنان خوبی را جذب کرده، به طور حتم حریف شایسته‌ای مقابل پرسپولیس خواهد بود. این تیم‌ها آنچنان مدعی قهرمانی نیستند و مقابل استقلال و پرسپولیس برای اعاده حیثیت به میدان می‌روند. پرسپولیس هفته هفتم از تراکتور شکست خورد و این هفته هم مساوی کرد. باید در بازی بعد مقابل مس رفسنجان در ورزشگاه آزادی هر ۳ امتیاز را بگیرد و در صدر جدول لیگ برتر بماند.

انتهای پیام/


برچسب ها: پرسپولیس سپاهان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *