آرمات: بد است که شکست را گردن داور بیندازیم/ نخستین پیروزی اردکان در دربی والیبال یزد بود

8:45 - 17 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۶۷۶۳۸
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم والیبال ایفاسرام اردکان گفت: جواد کریمی هم تا ۲ بازی دیگر به شرایط عادی خواهد برگشت.

مسعود آرمات در گفت‌وگو با میزان، درباره کامبک و پیروزی مقابل تیم پرستاره شهداب یزد در هفته دوم لیگ برتر والیبال، اظهار داشت: با توجه به اینکه دیدار هفته نخست ما به تعویق افتاد، مجبور بودیم بازی اول‌مان را در هفته دوم و آن هم برابر مدافع عنوان قهرمانی برگزار کنیم. تیم ایفاسرام در دقیقه ۹۰ بسته شده بود و از سوی دیگر در بازی با شهداب، جواد کریمی را با دلیل مصدومیت در تمرینات از ناحیه آشیل پا در اختیار نداشتیم. با توجه به اینکه نخستین بازی رسمی خودمان را انجام می‌دادیم در ست نخست اصلا هماهنگ نبودیم و با اختلاف زیاد باختیم و با اینکه رفته رفته بازیکنان هماهنگ می‌شدند در ست دوم هم شکست خوردیم.

سرمربی تیم والیبال ایفاسرام اردکان افزود: شهداب برای قهرمانی بسته شده و به همین دلیل در فرصتی که به دلیل تعویق دیدار هفته اول داشتیم، به خوبی روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کرده بودیم. حتی در ست سوم هم عقب بودیم، اما با تغییرات در ست سوم و اضافه شدن جلوداریان و کمالوند روندمان بهتر شد و به بازی برگشتیم. شت چهارم هم با اینکه در ابتدا عقب بودیم تغییرات جواب داد و کار را به ست پنجم کشاندیم. در ست پنجم ترکیبی کاملا متفاوت را به زمین فرستادم که خوشبختانه در نهايت به پیروزی رسیدیم تا نخستین برد تاریخ اردکانی‌ها در دربی یزد رقم بخورد.

وی در واکنش به قضاوت داور بازی و اعتراضات شهدابی‌ها به عملکرد تیم داوری، خاطرنشان کرد: اگر این بازی را می‌باختیم باز همین حرف‌ها را می‌زدم. داور چند اشتباه داشت که برخی به ضرر ما و برخی هم به ضرر تیم حریف بود اما اشتباهات داور در پنج ست شاید ۳-۴ مورد بود. در ست اول که ۲۵ بر ۱۳ باختیم یا در دو ست نخست که عقب بودیم، حرفی از اشتباهات داوری نبود، اما چطور پس از شکست اشتباهات داوری تاثیرگذار شدند. مانند مربیان و بازیکنان که اشتباهاتی دارند، طبیعی است که داوران هم دچار اشتباه شوند. داوران خط این بازی هم فوق‌العاده بودند و به نظرم بد است که شکست را گردن داور بیندازیم.

آرمات در پایان در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد تیمش در بازی با شهداب راضی بود، گفت: صادقانه بخواهم بگویم، خیر. به نظرم در این بازی هم ۴۰ درصد توانایی خودمان را گذاشتیم و جواد کریمی به دلیل آسیب دیدگی حضور نداشت. علی مباشری هم که با گرفتگی دو قلوی پا مواجه بود و با تلاش پزشکان به بازی رسید‌. به این برد احتیاج داشتیم و با تمریناتی که داریم تا بازی با نیان الکترونیک مشهد به آمادگی مطلوب خواهیم رسید. جواد کریمی هم تا ۲ بازی دیگر به شرایط عادی خواهد برگشت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *