سردار اشتری: در مقابل اشراری که امیال شخصی و سازمان خود را در ذهن دارند خواهیم ایستاد

9:13 - 16 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۶۶۹۲۲
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: برای مردم در مقابله با اشرار که هیچ چیزی جز امیال شخصی و سازمانی خود در ذهن ندارند و به صورت ترکیبی سعی در اخلال نظم و امنیت مردم داشتند، خواهیم ایستاد.

خبرگزاری میزان - صبح امروز به مناسبت هفته فراجا، مراسم صبحگاه فراجا با حضور فرمانده کل انتظامی کشور و خانواده شهدای انتظامی کشور در ستاد فرماندهی کل انتظامی کشور برگزار شد.

سردار حسین اشتری در حاشیه این مراسم، بیان کرد: هفته انتظامی جمهوری اسلامی ایران زمانی برای خدمت بیشتر به مردم شهید پرور میهن اسلامی است

وی افزود: در این هفته تمام سعی و تلاشمان این است تا خدمات بیشتری را ارائه دهیم و برای ادامه خدمت با عزمی راسخ و استفاده از فناوری‌های روز و نیروهای مجرب و نخبه فراجا بتوانیم ادامه دهنده این خدمات باشیم.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: در سالی که گذشت فراجا اقدامات خوبی را انجام داد و در تمام عرصه ها قانون‌مند و با روحیه انقلابی و جهادی حضور پیدا کرد.

وی با بیان اینکه اربعین حسینی برجسته ترین خدمت فراجا به مردم بود، گفت: به بیش از ۳ نیم‌ میلیون نفر زائر اباعبدالله الحسین (ع) خدمت رسانی شد، در این ایام بیش از ۳۰ هزار نفر از همکاران از بعد امنیتی، انتظامی و خدمات رسانی در خدمت مردم بودند.

سردار اشتری اظهار کرد: فراجا بیش از یکصد میلیون خدمت در سال ارائه می‌دهد و روزانه بیش از ۳۰ هزار ماموریت را انجام می‌دهد.

وی افزود: با توجه به شعار امسال هفته فراجا، «پلیس خادم مردم و مردم حامی پلیس» همیشه افتخارمان این است تا خدمتگزار مردم باشیم.

فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: در راهپیمایی روز یکم مهرماه و تجمع روز سوم مهرماه شاهد آن بودیم که چقدر مردم عزیز و متدین ابراز محبت کردند، در این دو تجمع بیعت کردند با فرمانده معظم کل قوا و عهد و پیمان بستند با شهدا و در کنار آن از فرزندان خود در فراجا حمایت کردند.

وی با اشاره به اینکه در هفته گذشته میزبان فرمانده معظم کل قوا در دانشگاه تربیت افسری و پلیس امام حسن مجتبی (ع) فراجا بودیم، گفت: پس از دو سال وقفه به دلیل شیوع بیماری کرونا در کشور، مقام معظم رهبری اولین جایی که به صورت رسمی تشریف آوردند، دانشگاه افسری بود.

سردار اشتری اظهار کرد: فرمایشات ایشان در این مراسم مانند همیشه آرامش بخش و غرور آفرین بود، ایشان فرمودند در هر جایی که سازمان های نیروهای مسلح تضعیف شود امنیت مردم تضعیف می‌شود و اگر به مقر انتظامی یا پایگاه بسیجی حمله شد، به امنیت مردم حمله شده است.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه نمی‌گذاریم امنیت مردم به مخاطره بیافتد، بیان کرد: برای مردم در مقابله با اشرار که هیچ چیزی جز امیال شخصی و سازمانی خود در ذهن ندارند و به صورت ترکیبی سعی در اخلال نظم و امنیت مردم داشتند، خواهیم ایستاد.

وی افزود: در حوادث اخیر چندین تن از همکارانم در مقابله با اشرار به درجه رفیع شهادت نایل شدند که به خانواده ایشان تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: امروزه ما خود را حافظ ارزش ها می‌دانیم و افتخار می‌کنیم که مدافع حریم مردم هستیم.

در پایان این مراسم نیروهای انتظامی حاضر در میدان صبحگاه در مقابل فرمانده کل انتظامی کشور رژه نظامی رفتند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *