کریمی: فولادی‌ها برای کسب یک امتیاز آمده بودند/ باید حداقل در بازی‌های خانگی پیروز شویم واگرنه آخر فصل ناراحت خواهیم بود

23:25 - 31 مرداد 1397
کد خبر: ۴۴۶۶۳۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: فولادی‌ها برای کسب یک امتیاز و دفاع کردن به ورزشگاه آزادی آمده بودند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، علی کریمی پس از تساوی بدون گل تیم‌های استقلال و فولاد گفت: فولادی‌ها برای کسب یک امتیاز و دفاع کردن به ورزشگاه آزادی آمده بودند. ما نتوانستیم از موقعیت‌های گلزنی خود استفاده کنیم و شرمنده هواداران شدیم.

وی ادامه داد: ما باید حداقل در بازی‌های خانگی پیروز شویم واگرنه آخر فصل ناراحت خواهیم بود. ما دیگر فرصتی برای از دست دادن امتیاز نداریم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا امتیازی از دست ندهیم.

هافبک تیم فوتبال استقلال درباره بازی رفت با السد قطر گفت: باید نتیجه بازی با فولاد را فراموش کنیم و به فکر بازی با السد باشیم، تا بتوانیم با حمایت هواداران کار این تیم را در ورزشگاه آزادی یکسره کنیم و در قطر کار راحتی پیش‌رو داشته باشیم.

وی تاکید کرد: تیم استقلال تا الان نتایج خوبی نگرفته است. من از تماشاگران تشکر می‌کنم و امیدوارم آنها به حمایت خود ادامه دهند.

کریمی درباره آخرین وضعیت خودش گفت: 2 ماه قبل از جام جهانی مصدوم شدم و مدت طولانی را به ریکاوری پرداختم. در بدنسازی تیم حضور نداشتم اما به درخواست سرمربی از همان هفته اول بازی کردم. الان هم رفته رفته بهتر می‌شوم.

هافبک تیم استقلال درباره اینکه آیا معتقد است بازیکنان فولاد برای کسب تساوی وقت تلف می کردند، گفت: این چیزها در فوتبال ما قدیمی شده است. همیشه تیم‌هایی که به ورزشگاه آزادی می‌آیند به دنبال یک امتیاز هستند و هر کاری برای رسیدن به هدف خود انجام می‌دهند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *