داریوش سلیمی: مردم پای آبرو و غیرت مملکتشان ایستاده اند

12:14 - 13 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۶۴۳۹۱
یک بازیگر سینما و تلویزیون گفت: به عنوان هنرمند از جامعه هنرمندان دوست دارم مطالبات به حق مردم را با توجیه مردم درست کنند. این جو را آرام کنند.

داریوش سلیمی درگفت‌وگو با میزان پیرامون بیانات اخیر رهبر انقلاب اسلامی اظهار کرد: قطعا صحبتهای مقام معظم رهبری همینطور بوده که هنرمندان مردم مومن و با شرفی هستند.

وی در خصوص نقش هنرمندان در ایجاد همدلی، آرامش به جامعه در شرایط بروز بحران ها گفت: بنده فارغ از هرنوع گرایشی صحبت می کنم و به صورت دلی دوست دارم که مملکتم در آرامش باشد ولی در عین حال مردم کشورم هم راضی باشند.

مردم

دوست دارم حال جامعه ام خوب باشد

این بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه آرامش باید در کنار رضایت مردم صورت بگیرد؛ افزود: وقتی حال جامعه خوب باشد طبیعتا حال ما هم خوب خواهد بود . دوست دارم حال جامعه ام خوب باشد.

وی در همین راستا ابراز کرد: من حال خوب را از تمامی افراد در کوچه و بازار می گیرم وقتی کسی مشکل مالی یا مشکل اقتصادی دارد قطعا حال خوبی ندارم و این حال بازخورد مثبتی هم برای دیگران نخواهد داشت. وقتی حالم خوب است که حال جامعه خوب باشد به لحاظ امنیت روانی و اقتصادی باید حال خوب را تزریق کنیم.

مردم پای آبرو و غیرت مملکتشان ایستاده اند

سلیمی همچنین بیان کرد: به عنوان هنرمند دوست دارم مطالبات به حق مردم را با توجیه مردم درست کنند. این جو را آرام کنند.

وی خاطرنشان کرد: مردم پای آبرو و غیرت مملکتشان ایستاده اند. بهترین مردم دنیا را داریم با اینکه از کل تاریخ تاکنون بیشترین فشارها را تحمل کرده اند و همیشه هم با این فشارها سربلند بیرون آمده اند. معتقدم مسئولان با موضع مناسب و رویی باز، این مسائل را موشکافی کنند. تا حال همه خوب شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *