رئیس جدید دادگاه عمومی بخش کُرانی استان کردستان معرفی شد

13:31 - 13 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۶۴۳۸۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس جدید دادگاه عمومی بخش کُرانی (حسن آباد یاسوکند) با حضور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کردستان معرفی شد.

خبرگزاری میزان- رئیس جدید دادگاه عمومی بخش کُرانی (حسن آباد یاسوکند) با حضور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کردستان معرفی شد.

حجت الاسلام و المسلمین امیرخانی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان کردستان در ابتدای این مراسم اظهار کرد: مبحث رعایت امانت و امانتداری و برقراری عدالت در قرآن کریم به تفصیل بیان شده است.

وی تصریح کرد: مسئولیت در نظام یک امانت الهی است که باید توام با اجرای عدالت باشد و تمامی مسئولان در راستای تحقق عدالت و نیل به اهداف عالی قوه قضاییه و آرمان های نظام وظایف خطیری بر عهده دارند.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کردستان تاکید کرد: مدیران و مسئولان دستگاه قضایی استان در خط انقلاب و آرمانهای امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر انقلاب هستند و تمام تلاش خود را مجاهدانه بر خدمت رسانی بهتر و شایسته تر به مردم استان کردستان به کار بسته اند.

وی افزود: در دو سال اخیر و با ارشادات رئیس کل دادگستری استان و تلاش های شبانه روزی همکاران قضایی و اداری اقدامات بسیار مهم و قابل توجهی در راستای اجرای سند تحول قضایی صورت گرفته که از جمله آنها می توان به مختومه شدن حدود 30 هزار فقره پرونده مانده معوق در دادگستری استان اشاره کرد که این مهم سبب کاهش مراجعه مردم به دستگاه قضایی استان و رضایتمندی عمومی شده است.

حجت الاسلام و المسلمین امیرخانی در پایان ضمن تقدیر از مردم، نیروهای اطلاعاتی و امنیتی ، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران به جهت کنترل اغتشاشات اخیر، تاکید کرد: در بحث تامین و برقراری امنیت مردم ، دادگستری استان در خط مقدم و با تمام توان با برهم زنندگان نظم و امنیت برخورد خواهد کرد.

در ادامه این جلسه، از زحمات طاهر یوسفی با اهدای لوح سپاس تقدیر شد و حکم انتصاب علی خواجه وند بعنوان رئیس جدید حوزه قضایی بخش حسن آباد یاسوکند به وی اهدا شد.

با حضور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان کردستان، رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان کردستان، روسای دادگستری شهرستان های بیجار و دیواندره، امام جمعه، بخشدار و شورای اداری و مسئولان نظامی و انتظامی بخش حسن آباد یاسوکند، مراسم تکریم و معارفه رئیس حوزه قضایی بخش کٌرانی ( حسن آباد یاسوکند ) برگزار شد.

بخش حسن آباد یاسوکند در 70 کیلومتری شهرستان بیجار و 190 کیلومتری سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد .

انتهای پیام/


برچسب ها: معارفه کردستان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *