جهانگیر الماسی: هنرمندان شریف هستند و سمت و سوی شرافت و درستی را می‌گیرند

15:30 - 13 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۶۴۳۶۱
یک بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: توصیه من این است که هنرمندان سمتی بایستند که منافع ملی وجود دارد و این حمایت سبب ارتقای مقام و منزلت تفکر ایرانی شود.

جهانگیر الماسی در گفت‌وگو با میزان در واکنش به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ایشان هنرمندان را قشر با شرف خطاب کردند، گفت: به عنوان دست‌اندر کار‌ فن شریف هنر از مقام معظم رهبری به دلیل نگاه‌شان تشکر می‌کنم. هنرمندان حساس‌تر و ظریف‌تر نسبت به سایر اقشار جامعه هستند و قطعا نگاه آن‌ها نیز از ظرافت طبع بیشتری برخوردار است، در نتیجه باید شما هم ظرافت خاصی داشته باشید تا نگاه این افراد را متوجه شوید و رهبر انقلاب خود این نگاه را دارند.

هنرمندان

او ادامه داد: ایشان می‌دانند حتی کسانی که با معترضان همراه شدند هدف‌شان خیر بوده است. آن‌هایی که ماندند و در همین خاک اظهاراتی را مطرح کردند. کسانی از ابتدا در همین خاک رشد و نمو پیدا کرده و همراه مردم در سختی‌ها بوده‌اند. این اهتمام یکپارچگی که ایشان در صحبت‌های خود به آن اشاره کردند جز آنکه نشان از بلاغت و هوشمندی ایشان داشت و سبب می‌شود مردم ایران یک دل و یک زبان شوند، خروجی دیگری ندارد. آن هم مردمی که بعد از سال‌ها هویت خود، اعتقادات، زبان و سرزمین‌شان را حفظ کرده‌اند.

هنرمندان شریف هستند

این هنرمند کشورمان تاکید کرد: توصیه من این است که هنرمند سمتی بایستند که منافع ملی وجود دارد و این حمایت سبب ارتقای مقام و منزلت تفکر ایرانی شود. همانطور که رهبر انقلاب فرمودند، هنرمندان شریف هستند و سمت و سویی که آن‌ها می‌روند، سمت شرافت و درستی است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *