رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران از مجتمع قضایی شهید بهشتی بازدید کرد

18:10 - 11 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۶۲۳۳۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در بیست و سومین بازدید خود از مجتمع‌های قضایی تهران در سال جاری، از مجتمع قضایی شهید بهشتی بازدید کرد.

خبرگزاری میزان- در راستای سند تحول قضایی، برنامه ریزی انجام شده و بازدیدهای مستمر و هفتگی، یحیی جعفری در بیست و سومین بازدید خود از مجتمع های قضایی تهران در سال جاری، از مجتمع قضایی شهید بهشتی بازدید و ضمن دیدار با برخی از همکاران و مراجعان مردمی در نشستی تخصصی در جمع قضات این مجتمع حضور یافت.

رئیس کل محاکم تهران در نشست با قضات این مجتمع بیان کرد: مجتمع قضایی شهید بهشتی همواره از حیث ترکیب نیروی قضایی و اداری سرآمد بوده است و ما به وجود چنین همکاران وزین و شریف افتخار می کنیم.

وی گفت: متاسفانه تعداد ورودی فراوان پرونده‌ها و نوع‌شان، هرساله موجب سختی کار می شود و همکاران در حال حاضر به مراتب بیش از وسع خود و فراتر از استاندارد، مشغول کار قضایی و ارائه خدمت هستند که جای تقدیر دارد.

رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران اظهار کرد؛ بدیهی است عدم تناسب حقوق و مزایا با میزان کار محوله و عدم توجه به امور رفاهی و معیشتی، موجب افت انگیزه و عدم تمرکز پرسنل و در نتیجه مخدوش شدن امر خدمت رسانی می شود.

وی در ادامه گفت: نیت خالص و علاقه و احساس تکلیف باعث شده است امور قضایی با همت مضاعف پرسنل خدوم قضایی و اداری به خوبی انجام شود و علیرغم وارده بالا و سختی های یاد شده، همواره شاهد تلاش بیشتر و عملکرد بهتر هستیم.

جعفری پس از شنیدن نقطه نظرات و ایده های مناسب قضات اعلام کرد، قضات خوش فکر و برنامه ریزی خوبی داریم و لازم است فکر و ایده مکتوب و منعکس شود تا به مراجع ذیربط ارسال شود، تا بلکه در کارشناسی ها از آنها استفاده شود و این امر می تواند برخی معضلات و مشکلات را حل کند.

در این بازدید در راستای کاهش موجودی و بیشترین مختومه در پنج ماهه ابتدای سال ۱۴۰۱ از زحمات همکاران قضایی و اداری ساعی که موفق به کسب تقدیر نامه از رئیس کل دادگستری استان شده بودند، توسط رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران با حضور در محل کار آنها تقدیر شد.

در این برنامه عادل ترازوی‌زر معاون امور حقوقی رئیس کل و مهدی فلاح مدیر دفتر کل محاکم در معیت رئیس کل محاکم تهران پاسخگوی مشکلات و سوالات همکاران و مراجعان مردمی بودند.

انتهای پیام/


برچسب ها: محاکم یحیی جعفری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *