جدیدترین کمدی ورزش ایران/ دانشجویان کاراته اعزام نشدند؛ مربی با چشم بادامی‌ها رفت!

9:42 - 11 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۶۱۳۲۱
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
اعزام تیم ملی کاراته دانشجویان به رقابت‌های جهانی ترکیه در حالی لغو شد که سرمربی این تیم بلافاصله با تیم کره‌جنوبی عازم این رقابت‌ها شد.

خبرگزاری میزان - «اعزام تیم ملی کاراته دانشجویان به رقابت‌های جهانی ترکیه لغو شد!» این خبری بود که چند روز قبل رسانه‌ای شد و دلیل آن هم دیر اقدام کردن فدراسیون دانشگاهی برای ثبت نام کاراته‌کاها عنوان شد.

این اتفاق تلخ در حالی رقم خورد که ۲۴ ساعت پیش از اعزام هیچکس نمی‌دانست قرار نیست تیم به ترکیه برود و به یکباره این اشتباه عجیب باعث عدم اعزام تیم شد، اما در این میان چند سوال به وجود می‌آید.

انتخابی‌های پرحاشیه و پرتعدادی که در این میان برگزار شد و هزینه‌های صورت گرفته در نهایت به کجا ختم شد؟

نحوه برگزاری انتخابی‌ها، اعتراض ورزشکاران و اتفاقات چالش برانگیز و این همه سر و صدا برای چه بود؟

تکلیف این قهرمانان تحصیل کرده چه می‌شود؟

احمد صافی، سرمربی تیم دانشجویان ایران که قرار بود تیم را به ترکیه ببرد چگونه بلافاصله پس از اتمام انتخابی‌ها و لغو اعزام تیم سر از کره‌جنوبی درآورد و تیم چشم بادامی‌ها را به جهانی برد؟

آیا بهتر نبود این مربی پای بازیکنانش می‌ایستاد و حداقل از یک سفر بین‌المللی چشم پوشی می‌کرد؟

صافی از پیشکسوتان قابل احترام کاراته است، اما آیا در کاراته ایران قحط الرجال است که سرمربی یک تیم دیگر باید به عنوان سرمربی تیم دانشجویان ایران هم انتخاب شود؟

تمام این اتفاقات در کنار هم شبیه یک فیلم کمدی است، اما متاسفانه این کمدی، حقیقت دارد و دانشجویان کاراته میدان جهانی را از دست دادند و سرمربی تیم هم کمتر از ۲۴ ساعت تعصب تیمش را کشید!

انتهای پیام/


برچسب ها: کاراته کاراته

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *