یحیی سریع خطاب به کشورهای متجاوز: امکان دارد باز هم برگردیم

19:06 - 10 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۶۰۹۹۵
سخنگوی نیروهای مسلح ارتش یمن پس قوی شدن احتمال عدم تمدید آتش بس در یمن، خطاب به کشورهای متجاوز هشدار داد: ممکن است بار دیگر بازگردیم.

خبرگزاری میزان_ سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن همزمان با افزایش احتمال عدم تمدید آتش بس در یمن، با انتشار پیامی در صفحه توئیتری خود نوشت: بلافاصله بعد از به پایان رسیدن دوره آتش‌بس در یمن و در صورت عدم دستیابی ملت به خواسته‌های بحق خود، ما به سمت شما روانه خواهیم شد. نیروهای مسلح ما در حال آماده شدن برای هرگونه تحولات در طول ساعات آینده هستند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اضافه کرد: نیروهای مسلح به تمامی شرکت‌های کشتیرانی و دریانوردی کشورهای متجاوز و همچنین شرکت‌های نفتی خارجی و محلی فعال در یمن هشدار می‌دهند که هشدارها و دستورالعمل‌های ما را دنبال کنند و جدی بگیرند.

سخنگوی نیروهای مسلح ارتش یمن همچنین به دنبال قوت گرفتن احتمال عدم تمدید آتش بس در یمن، با هشدار به کشورهای متجاوز، گفت: ممکن است بار دیگر برگردیم.

وی با اشاره به دیدار شب گذشته رئیس شورای عالی سیاسی یمن با مسئولان وزارت دفاع یمن مستقر در صنعاء گفت: شنبه شب مهدی المشاط با مسئولان وزارت دفاع و ریاست ستاد مشترک ارتش یمن تماس‌هایی برقرار کرد و آنها را در جریان آخرین تحولات مربوط به جنگ یمن قرار داد».

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *