وفایی: یک میلیارد تومان جایزه نقدی تور ایران - آدبایجان است/ جذب مربی خارجی برای تیم دوچرخه‌سواری بانوان

7:45 - 11 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۶۰۶۸۱
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
مدیر تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری گفت: فکر می‌کنم انتخاب تایلند به عنوان میزبان نهایی شده و باید ببینیم چه تاریخی برای قهرمانی آسیا اعلام می‌شود.

محمود وفایی در گفت‌وگو با میزان، درباره روند برگزاری سی و پنجمین دوره تور بین‌المللی ایران - آذربایجان، اظهار داشت: روز گذشته(یک‌شنبه) مرحله چهارم این تور برگزار شد که همچنان رکابزن بلژیکی در صدر قرار دارد. در ادوار قبلی رکابزنان ایرانی جزو صدرنشینان بودند، اما در این دوره با توجه به حضور تیم‌های اروپای و آسیای خوبی مانند آلمان، بلژیک، هلند، قزاقستان و مالزی شاهدیم که دوچرخه‌سواران خارجی صدر جدول را به خود اختصاص داده‌اند. وی افزود: باتوجه به اینکه امروز مرحله پایانی که یک مسیر فلت و بدون شیب است پایان بخش تور ایران - آذربایجان خواهد بود، فکر نمی‌کنم تغییری در جدول و نفرات برتر به وجود آید و تقریبا قهرمان مسابقات مشخص شده است.

مدیر تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری در مورد جوایز تور ایران - آذربایجان، گفت: در این دوره یک میلیارد تومان جایزه در نظر گرفته شده است که علاوه بر اعطای جوایز نقدی به نفرات اول تا بیستم در مجموع مراحل به نفرات اول تا بیستم هر مرحله نیز جوایز نقدی اهدا شد.

وی درباره برنامه پیش روی تیم‌ملی دوچرخه‌سواری، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به اواخر سال میلادی ۲۰۲۲ تقریبا تمام مسابقات بین‌المللی به اتمام رسیده است و در حال حاضر فقط منتظر اعلام زمان و مکان برگزاری مسابقات پیست و جاده آسیا هستیم. البته فکر می‌کنم انتخاب تایلند به عنوان میزبان نهایی شده و باید ببینیم چه تاریخی برای قهرمانی آسیا اعلام می‌شود.

وفایی در پایان درخصوص وضعیت کادرفنی تیم ملی دوچرخه‌سواری بانوان، خاطرنشان کرد: باتوجه به برنامه‌های ویژه‌ای که برای رشد و پیشرفت دوچرخه‌سواری بانوان پیش‌بینی کرده‌ایم و همچنین ارتقای سطح کیفی رکابزنان ملی‌پوش در نظر داریم پس از برگزاری انتخابات و مشخص شدن رییس فدراسیون یک مربی با دانش خارجی برای تیم بانوان جذب کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *