رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مطهری: در دقایقی از بازی سهل‌انگاری کردیم/ از شکست مقابل استقلال درس‌های زیادی گرفتیم

18:07 - 09 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۵۹۷۷۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم نساجی مازندران گفت: از شکست مقابل استقلال درس‌های زیادی گرفتیم و در این تعطیلات سخت تمرین کردیم تا ضعف‌های‌مان را پوشش دادیم.

خبرگزاری میزان - حمید مطهری، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری پایان بازی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان از هفته هفتم لیگ برتر صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*این برد را به هواداران خوب نساجی و مردم خوب مازندران تقدیم می‌کنم که همیشه از ما حمایت کرده‌اند. همیشه به بازیکنانم می‌گویم به عشق این هواداران وارد زمین شوند. از شکست مقابل استقلال درس‌های زیادی گرفتیم و در این تعطیلات سخت تمرین کردیم تا ضعف‌های‌مان را پوشش دادیم. خدا را شکر پاسخ این تمرینات و زحمات بازیکنان که فوق‌العاده زحمت کشیدند، گرفتیم.

*بچه‌ها بازی هوشمندانه و رو به جلویی ارائه کردند و تمرکز بالایی داشتند. در این مسابقه گاهی عقب‌نشینی کردیم و می‌دانستیم از بازی چه می‌خواهیم. نفت هم تیم بسیار خوب و قابل احترامی است و می‌خواهند واقعاً فوتبال بازی کنند. آنها این مسئله را در هفته‌های گذشته نشان داده‌اند. در انتقال‌ها و ضربات ایستگاهی خیلی خوب کار کردیم و خدا را شکر نتیجه خیلی خوبی گرفتیم. همه بچه‌ها یکدل جنگیدند و از مدیران باشگاه تشکر می‌کنم.

*بچه‌ها دقایقی سهل‌انگاری کردند و به نظرم می‌توانستیم نتیجه بهتری رقم بزنیم. باید از این بازی درس بگیریم. همیشه به کار تیمی اعتقاد داشته‌ام و خودتان دیدید به معنای واقعی یک تیم بودیم. به بازیکنان گفتم با جان و دل بازی کنید و این مسابقه را ببرید تا آن را به هواداران تقدیم کنیم. صورت علیرضا حقیقی زخمی شد و ابروی او شکافت.

*من از منصوریان گلایه نکردم. یک خبرنگار گفت منصوریان به‌عنوان یکی از داوران الیت ما معرفی شده است و به او تبریک گفتم. به این مطلب توجه نمی‌کنم که وی همشهری مهاجری بوده است. پس از دیدار با استقلال که 3 بر یک پیروز شدیم، از یاسر همرنگ تعریف کردم و حالا که پیروز شدیم، همین را می‌گویم.

*اعتبار داور برای خودش از همه چیز مهمتر است و او کارش را به خوبی انجام داد. برای دیدار با ذوب‌آهن باید ریکاوری کنیم و آماده این بازی شویم. می‌دانیم بازی سختی داریم و باید با هوشمندی و دقت بازی کنیم.

*شرایط کریم اسلامی؟ او از ناحیه کشاله ران مصدوم بود. از پزشکان و خود اسلامی تشکر می‌کنم که زحمت زیادی برای رسیدن به این بازی کشیدند. بازیکنان ما ضربات آخر را با دقت بیشتری نزدند که این تقصیر من است و باید بیشتر کار کنیم تا بهتر شویم. به معنای واقعی یک تیم بودیم و بازیکنان، خواسته‌های کادر فنی را به نحو احسن انجام دادند.

*فاصله بازی‌های ما خیلی کم بود. ما تا دیدار با ذوب‌آهن (در قائمشهر) می‌مانیم و آماده این مسابقه می‌شویم.

*شرایط زمین ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر؟ با توجه به اینکه ورزشگاه قبلاً چمن مصنوعی داشت، همین را روی چشم‌مان می‌گذاریم. زمین کیفیت خوبی دارد و می‌تواند بهتر از این باشد. دوستان من خیلی زحمت می‌کشند و همیشه کار می‌کنند. با این حال من ایده‌آل‌گرا هستم و به نظرم چمن باید بهتر از این باشد تا روی زمین کارهای تاکتیکی کنیم.

*من تک‌تک بچه‌ها را رصد کردم. سال‌ها محمد عباسی و جوادیان را ندیده بودم و آنها بازی نکرده بودند. این بازیکنان را به دقت زیر نظر گرفتم و آنها باید فضایی حرفه‌ای تجربه کنند. بازیکنان باید کنار بزرگترها بازی کنند تا به تجربه آنها اضافه شود. از همه بازیکنان راضی هستم و به نظرم نباید عجله کنیم. اگر در زمان مناسب به آنها بازی ندهید، می‌سوزند. به بازیکنان بازی می‌رسد و آنها باید از این فرصت استفاده کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *