ترابی:‌ جز هورسان هیچ تیمی مشکلی برای میزبانی ندارد/ مس رفسنجان با ۲ باخت فنی از لیگ کنار می‌رود

7:45 - 10 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۵۹۶۲۶
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
رییس سازمان لیگ والیبال گفت: دو بازی معوقه در ۲ یکشنبه‌ای که در برنامه لیگ خالی است، برگزار شود‌.

محسن ترابی در گفت‌وگو با میزان، درباره وضعیت تیم‌ها برای میزبانی از دیدارهای خانگی خود در لیگ برتر والیبال، اظهار داشت: باید اطلاع بدهم تنها تیمی که تاکنون نتوانسته تاییدیه‌های میزبانی را بگیرد تیم هورسان رامسر است و بقیه تیم‌ها از هفته دوم می‌توانند میزبان دیدارهای خانگی خود باشند. تیم هورسان رامسر هم شهر رشت را برای میزبانی معرفی کرده و دیدارهای این تیم از هفته دوم در شهر رشت برگزار خواهد شد‌.

رییس سازمان لیگ والیبال درمورد تعویق دو دیدار هفته نخست در شهرهای ارومیه و آمل، گفت: در نظر داریم این دو بازی معوقه در ۲ یکشنبه‌ای که در برنامه لیگ خالی است، برگزار شود‌. با توجه به تقویم لیگ قطعا تعویق این دو دیدار در برنامه  کلی لیگ تغییری ایجاد نخواهد کرد.

وی در مورد دلیل بازنده اعلام شدن تیم مس رفسنجان و آخرین وضعیت این تیم در ادامه فصل، خاطرنشان کرد: متاسفانه تیم مس رفسنجان بدهی‌هایی به بازیکنان و کادرفنی فصل پیش خود داشت و از آنجایی که طبق قانون اگر تیمی بدهی‌های قبلی خود را تسویه نکند اجازه بازی نخواهد داشت، به همین دلیل نماینده رفسنجان ۳ بر صفر بازنده اعلام شد. فدراسیون والیبال بارها در ماه‌های اخیر نامه‌هایی برای تعیین و تکلیف وضعیت به باشگاه‌ مس رفسنجان ارسال کرده بود، اما مسئولان این تیم کوچکترین توجهی به مکاتبات فدراسیون نداشتند.وی افزود: بدهی باشگاه‌ مس رفسنجان به بازیکنان و برخی اعضای کادرفنی سابق خود مبلغی در حدود یک میلیارد تومان به اضافه ۱۰ درصد از مبلغ قراردادهاست، اما واقعا عجیب است که هیچ تلاشی از سوی مسئولان این تیم نمی‌بینیم.

ترابی در پایان درباره احتمال کنار گذاشته شدن مس رفسنجان در صورت عدم تسویه بدهی‌های قبلی، گفت: طبق قانون اگر تیمی《بدون هیچ دلیل موجهی》دو بازی متوالی ۳ بر صفر بازنده اعلام شود، از مسابقات کنار گذاشته می‌شود، اما احتمال دارد در صورت تسویه، در کمیته انضباطی تغییر کند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *