رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سپاه سلمان سیستان و بلوچستان: به مزدوران پاسخ قاطع خواهیم داد

8:41 - 09 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۵۸۹۹۲
دسته بندی: سیاست ، عمومی
سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در محکومیت حوادث زاهدان در بیانیه‌ای تاکید کرد که پاسخ قاطع به مزدوران خواهیم داد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی سپاه سلمان، سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در محکومیت حوادث زاهدان در بیانیه‌ای تاکید کرد که پاسخ قاطع به مزدوران خواهیم داد.

در این بیانیه آمده است: مردم شریف و شهید پرور زاهدان ظهر امروز بعد از پایان نماز جمعه زاهدان، شاهد واقعه تلخ و ناگوار حمله اشرار و تروریست‌های مسلح وابسته به استکبار جهانی و مزدوران جیش الظلم به چندین مقر انتظامی و نظامی و متعاقبا درگیری و تیراندازی کور و جنایت کارانه آنان در خیابان‌ها و معابر عمومی در سطح شهر بودند که منجر به هلاکت تعدادی از تروریست‌های تجزیه طلب و مجروح شدن چند تن از نیرو‌های امنیتی، نظامی و انتظامی و تعدادی از شهروندان شد.


ساعتی پیش سردار رشید اسلام "سید حمید رضا هاشمی"معاون اطلاعات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان که در مقابله با تروریست‌های جنایتکار مجروح شده بود به شهادت نائل آمد.


سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان اعلام می‌دارد: پاسداران انقلاب اسلامی و دیگر نیرو‌های مقتدر و مصمم اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی با قاطعیت به تفرقه افکنی‌ها و جنایات مزدوران پاسخ خواهد داد.

به گزارش میزان، روز گذشته (جمعه، هشتم مهر ماه) در یک حمله تروریستی در زاهدان تعدادی از تروریستها به سمت چند کلانتری حمله کردند و آنها را به رگبار بستند.

هم‌زمان با خاتمه نماز جمعه و هنگام خروج نمازگزاران از مصلای زاهدان تعدادی افراد مسلح ناشناس اقدام به عملیات تروریستی و تیراندازی به سمت نمازگزاران و مقر کلانتری ۱۶ که در نزدیک مصلا بود کردند.این حمله بلافاصله با واکنش سریع مأموران پلیس مواجه شد و اوضاع تحت کنترل قرار گرفت.  با اقدامات انجام شده تعدادی سلاح هم به‌دست‌آمده است. آنچه مهم است تروریست بودن این افراد است که از سایر مناطق آمده و در بحث‌های تجزیه‌طلبی محرک بودند.

گفته می شود افراد مسلح ضمن به رگبار بستن کلانتری همچنین تعدادی کوکتل مولوتف به سمت کلانتری پرتاب کردند.

بر اساس گفته حسین مدرس خیابانی، استاندار سیستان و بلوچستان در حادثه تروریستی جمعه در زاهدان ۱۹ نفر جان خود را از دست دادند و ۲۰ تن نیز زخمی شدند.

همچنین اشرار مسلح در سیستان و بلوچستان با حمله به مغازه ها و اموال عمومی و کلانتری ها در زاهدان اقدام به ایجاد نا امنی و رعب و وحشت برای مردم کرده بودند که طی این اقدامات وحشیانه سرهنگ پاسدار «سید علی موسوی» مسئول اطلاعات سپاه استان سیستان و بلوچستان به فیض شهادت نائل آمد.

سه نفر دیگر از نیروهای قرارگاه سپاه قدس جنوب شرق کشور نیز در این حادثه تروریستی زخمی شدند.

گروهک تروریستی “جیش‌الظلم” با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد‌ که این گروهک مسئولیت حمله تروریستی در زاهدان را برعهده گرفته است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *