نتايج دوره‌های کارشناسی دانشگاه جامع علمی-کاربردی اعلام شد

17:16 - 06 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۵۷۴۹۸
معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از اعلام ‌اسامی پذیرفته شدگان نهایی پذیرش دوره هاي مهندسی فناوری و کارشناسي حرفه‌ای (ناپيوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی - کاربردی مهر ماه سال 1401 خبر داد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی سازمان سنجش آموز کشور، عبدالرسول پورعباس از اعلام ‌اسامی پذیرفته شدگان نهایی پذیرش دوره هاي مهندسی فناوری و کارشناسي حرفه‌ای (ناپيوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی - کاربردی مهر ماه سال 1401 خبر داد.

وی گفت: در پذیرش بر اساس معدل کل کاردانی دوره های مهندسی فناوری و کارشناسي حرفه‌ای امسال از تعداد 52 هزار و 223 داوطلب شرکت کننده، تعداد 37 هزار و 135 داوطلب مرد و تعداد 15 هزار و 88 داوطلب زن نام نویسی کردند .

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: در دوره های مهندسی فناوری و کارشناسي حرفه‌ای مجموعا تعداد 51 هزار و 461 نفر پذیرفته شده اند که از این تعداد 14 هزار و 981 داوطلب زن و تعداد 36 هزار و 480 داوطلب مرد پذیرش شدند.

پورعباس در خاتمه یادآور شد: پذيرفته‌شدگان لازم است برای اطلاع از تاریخ دقیق ثبت‌نام و انتخاب واحد از روز شنبه 9 مهر ماه به سامانه جامع آموزشی هم‌آوا دانشگاه جامع علمی کاربردی به نشانی http://edu.uast.ac.ir مراجعه و در روزهای تعیین شده با در دست داشتن مدارك مندرج در اطلاعیه منتشره درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و با توجه به نشاني تعيين شده در جدول شماره (5) دفترچه راهنماي پذيرش و اصلاحیه مربوط، به مرکز محل قبولی خود مراجعه کنند. 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *