افشاگری لژیونر فوتبال از دودستگی‌ها در زمان اسکوچیچ/ جهانبخش: افرادی خارج از تیم ملی تصمیم گیری می‌کردند

10:38 - 06 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۵۶۹۴۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
وینگر لژیونر تیم ملی فوتبال ایران از رابطه نه چندان خوب برخی بازیکنان با دراگان اسکوچیچ پرده برداشت.

خبرگزاری میزان - علیرضا جهانبخش وینگر باتجربه تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه فاینورد در مصاحبه با وب سایت «اتلتیک» ضمن ارائه توضیحاتی درباره شرایط تیم ملی در مسیر جام جهانی از برخی اختلافات با اسکوچیچ و دودستگی‌ها بین بازیکنان در زمان این مربی کروات پرده برداشت.

وی درباره برکناری اسکوچیچ و روی کار آمدن کی‌روش گفت:

*برخی از بازیکنان رابطه خوبی با اسکوچیچ نداشتند. آن‌ها از نحوه بازی او خوش‌شان نمی‌آمد، ولی برخی از بازیکنان رابطه بسیار خوبی با او داشتند. چیزهایی که اتفاق افتاد غیرحرفه‌ای بود.

*نمی‌توانم نامی را ذکر کنم اما افرادی خارج از تیم بودند که می‌خواستند از نظر تصمیم‌گیری و مسائل دیگر بر تیم ملی تاثیر بگذارند.

*متاسفانه بازیکنانی بودند که این موضوع را دنبال کردند که بسیار ناراحت کننده بود. ما به عنوان برخی از بازیکنان باتجربه تلاش کردیم تا آن جو را آرام کنیم. گفتیم بدون موضع می‌مانیم، این تصمیم ما نیست و الان وقت به هم ریختن این چیزها و تغییرات نیست. خدا را شکر اکنون همه چیز آرام‌تر و آرام‌تر است.

*هفت، هشت سال با کی‌روش کار کردیم. او بازیکنان را خیلی خوب می‌شناسد و بازیکنان او را خیلی خوب می‌شناسند. او من را از سنین پایین وارد تیم ملی کرد و با بازی در دو جام جهانی رویای من را به واقعیت تبدیل کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *