رئیس دفتر رئیس جمهور: منافقان بدانند چنانچه از جنس مردم نباشند در دریای خروشان آن‌ها غرق خواهند شد

9:54 - 04 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۵۵۲۵۳
دسته بندی: سیاست ، عمومی
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: کسانی که فریب خوردند، به مردم بپیوندند چرا که حیات و زندگی آن‌ها در گرو این مردم است.

غلامحسین اسماعیلی در حاشیه راهپیمایی اجتماع بزرگ رسول اکرم (ص) در تهران در گفت‌وگو با میزان بیان کرد: حضورمان در این مراسم وظیفه و تکلیف است، دولت مردمی جز لاینفک مردم عزیز ایران اسلامی است؛ دولت مردمی امروز در میدان با مردم است همانگونه که در نیویورک در میدان دیپلماسی حرف مردم را زد.

وی افزود: بودن ما با مردم امر عجیبی نیست، از جنس مردم و برای آن‌ها هستیم و به این مردم افتخار می‌کنیم و از خداوند می‌خواهیم که پیوند موجود بین مسئولان و اقشار مختلف مردم را روز به روز مستحکم‌تر و قوی‌تر کند.

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه اقتدار خود را از وجود مردم دریافت می‌کنیم، تصریح کرد: توان خود را برای خدمت گزاری به مردم به کار می‌گیریم.

بیشتربخوانید

اسماعیلی: کار تدوین برنامه هفتم توسعه به زودی آغاز می‌شود

وی در پیامی خطاب به منافقان و سردستگان فتنه، گفت: پیام را مردم به خوبی دادند، پیام این است که دشمنان این نظام و انقلاب بدخواهان داخلی و خارجی بدانند با این دریای خروشان مردمی مواجه هستند.

اسماعیلی ادامه داد: این دریای خروشان خس و خاشاک را بر نمی‌تابد، این دریا محل نگهداری گوهرهای درخشان است، منافقان بدانند اگر چنانچه از جنس این مردم نباشند، در این دریا غرق و نابود خواهند شد.

وی افزود: کسانی که فریب خوردند، به مردم بپیوندند چرا که حیات و زندگی آن‌ها در گرو این مردم است، کسانی که آگاهانه یا غیر آگاهانه با این مردم و مقابله می‌کنند بدانند که با این دریای خروشان مواجه خواهند شد.

گفتنی است که عصر روز گذشته اجتماع بزرگ رسول اکرم (ص) با حضور پرشور مردم و مسئولان در سراسر کشور و همچنین در میدان انقلاب تهران برگزار شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *