یک شهید و شماری زخمی در درگیری مسلحانه با صهیونیست‌ها در نابلس

13:51 - 03 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۵۴۶۶۰
در درگیری مسلحانه مبارزان مقاومت فلسطین با اشغالگران رژیم صهیونیستی در نابلس، یک فلسطینی به شهادت رسید.

خبرگزاری میزان - در درگیری مسلحانه بامداد امروز مبارزان مقاومت فلسطین با اشغالگران رژیم صهیونیستی در منطقه «التعاون» در نابلس، یک فلسطینی به شهادت رسیده و سه نفر دیگر زخمی شدند.

مقاومت فلسطین طی بیانیه‌ای از شهادت «سائد الکنی»، از مبارزان خود، در درگیری مسلحانه با صهیونیست‌ها خبر داد.

به گفته منابع محلی، ارتش رژیم صهیونیستی یک دستگاه موتورسیکلت و یک خودرو را در شهر نابلس هدف قرار داد که طی آن این مبارز فلسطینی به شهادت رسیده و سه نفر دیگر نیز زخمی شدند.  

تهدید رئیس شاباک به انجام عملیات نظامی علیه غزه

«رونین بار»، رئیس سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی «شاباک» در پیامی خطاب به «یحیی سنوار»، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در غزه نسبت به احتمال انجام عملیات نظامی علیه غزه هشدار داد.

«بار» از «سنوار» خواسته دست از تشویق فلسطینیان به اجرای عملیات‌های ضد صهیونیستی در کرانه باختری بردارد و بین بازسازی غزه یا مقاومت یکی را انتخاب کند.

«نیر دفوری»، خبرنگار حوزه نظامی کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از «بار» بیان کرد که ما هرگز اجازه نمی‌دهیم تشویق به عملیات‌های ضد صهیونیستی ادامه داشته باشد و در مقابل اوضاع ساکنان غزه بهبود یابد.

رونین بار که از شدت گرفتن عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان در کرانه باختری به وحشت افتاده، تهدید کرده که اگر این وضعیت ادامه داشته باشد، ممکن است علیه غزه نیز همانند کرانه باختری حملات و عملیات نظامی آغاز شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *