بازدید سرزده شبانه رئیس کل دادگستری استان گلستان از زندان گرگان و دیدار با بازداشتی‌های اغتشاشات اخیر

9:50 - 03 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۵۴۵۵۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان گلستان به همراه تیم قضایی خود به زندان گرگان رفته و ضمن بازدید از این زندان، با بازداشتی‌های اغتشاشات اخیر، به صورت مستقیم گفت‎‌وگو کرد.

خبرگزاری میزان - در اجرای دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر بررسی وضعیت بازداشت شدگان اغتشاشات اخیر، رئیس کل دادگستری گلستان با همراهی دادستان مرکز استان و رئیس حفاظت‌ و اطلاعات دادگستری به صورت سرزده شبانگاه در زندان گرگان حضور یافت و با کلیه بازداشتی شدگان حوادث اخیر گرگان دیدار و وضعیت متهمان بازداشتی را از نزدیک بررسی کرد.

حیدر آسیابی رئیس کل دادگستری گلستان در حاشیه این سرکشی که ۴ ساعت طول کشید، بیان کرد: در این سرکشی، با تمام بازداشتی‌ها به صورت رو در رو گفت‎‌وگو و وضعیت آن‌ها بررسی شد.

وی با تاکید بر رسیدگی قاطع به پرونده عوامل اغتشاشات و کسانی که به اموال عمومی خسارت زدند، گفت: طبق تاکید رئیس قوه قضاییه به پرونده عناصر اصلی اغتشاشات با سرعت و قاطعیت رسیدگی خواهد شد.

بیشتربخوانید

بازدید سرزده رئیس سازمان زندان‌ها و معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران درامور زندان‌ها از زندان تهران بزرگ

رئیس کل دادگستری گلستان و دادستان مرکز استان در ادامه سرکشی شبانه به دیدار نیروهای انتظامی و یگان ویژه استان رفتند و از تلاش‌های آن‌ها در برقراری امنیت و آرامش در استان قدردانی کردند.

شب گذشته همزمان با دستور رئیس کل دادگستری استان گلستان، رئیس دادگستری و دادستان شهرستان گنبدکاووس هم برای سرکشی به محل نگهداری بازداشتی‌های اغتشاشات اخیر در این شهرستان رفت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *