رئیس کل دادگستری هرمزگان به مشکلات۷۱نفر از مراجعان رسیدگی کرد

12:43 - 02 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۵۳۹۹۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان به مشکلات ۷۱نفر از مراجعان رسیدگی کرد و گفت: برگزاری مستمر جلسات ملاقات عمومی و دیدار چهره به چهره با مردم، روند خدمت‌رسانی را تسهیل می‌کند.

خبرگزاری میزان -ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با هدف رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم و مراجعین دستگاه قضایی برگزار شد.

مجتبی قهرمانی در جریان این ملاقات که در ادامه دیدارهای مردمی خود با هدف رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم و همچنین آسیب‌شناسی روندها و رویه‌های موجود در واحدهای قضایی برگزار شد، به مدت بیش از سه ساعت، با ۷۱ تن از مراجعه‌کنندگان به دستگاه قضا و وکلا و نمایندگان حقوقی پرونده های مختلف ملاقات کرد و ضمن قرارگرفتن در جریان مسائل و مشکلات آنها به صورت موردی دستورات مقتضی را صادر کرد.

پرونده‌های کثیرالشاکی از جمله بیشترین موضوعات و مسائل مطرح شده در جریان این ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان بود.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان این ملاقات مردمی، پس از استماع درخواست‌های متقاضیان و مطالعه پرونده‌های آنها، با در نظر گرفتن جهات قانونی و تناسب میان موارد مندرج در پرونده‌ها و درخواست‌های متقاضیان، دستورات لازم را به واحد‌های ذی‌ربط قضایی ابلاغ کرد.

قهرمانی در حاشیه برگزاری این دیدار مردمی با بیان اینکه ملاقات مردمی فرصتی مغتنم برای بیان مشکلات مردم و پاسخگویی مسئولان است، اظهار کرد: در این ملاقات ها و جلساتی که سعی شده به طور مستمر و منظم برگزار شود، مسائل و مشکلات مراجعان از نزدیک مورد بررسی قرار گرفته و راهکارهای لازم و قانونی در جهت برطرف کردن مشکلات مراجه کنندگان ارائه می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه برگزاری مستمر جلسات ملاقات عمومی و دیدار چهره به چهره با مردم، روند خدمت‌رسانی را تسهیل می‌کند، خاطرنشان کرد: شنیدن مشکلات مردم از نزدیک و حل آنها برای مدیریت قضایی استان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان افزود: استمرار ملاقات های مردمی و پیگیری خواسته های مردم از اولویت های ویژه دستگاه قضایی استان است و به خاطر اهمیت این موضوع، به معاونین دادگستری و مسئولان قضایی استان هم تداوم برگزاری جلسات ملاقات مردمی توصیه شده است.

انتهای پیام/


برچسب ها: هرمزگان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *