بابایی: سبک مدیریتی مسئولین باید نشأت گرفته از رفتار فرماندهان و شهدای دفاع مقدس باشد

23:09 - 01 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۵۳۷۶۰
مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، معاون قضایی دادستان کل کشور، مدیرکل روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و جمعی از کارکنان جانباز و بسیجی سازمان ثبت برگزار شد.

خبرگزاری میزان- بابایی معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در این مراسم گفت: باید سبک مدیریتی را از رفتار شهدا و فرماندهان جبهه و جنگ فرا بگیریم.

وی با اشاره به فرازهایی از نامه شهید باکری به فرماندهان و مسئولان واحدهای مختلف در ایام دفاع مقدس افزود: مدیران باید این اسناد و نامه های ارزشمند را بر دیوار اتاق خود نصب و به آن عمل کنند.

رئیس سازمان ثبت با بیان اینکه فرهنگ بسیجی و جهادی برای رفع مشکلات مردم باید در سطوح مدیریت و کارکنان نهادینه شود اظهار داشت: خودبینی و خودخواهی و به دنبال منافع خاص و شخصی رفتن باعث پایمال شدن خون شهدا می شود و باید به ارزش بالای متوسل شدن و یاری گرفتن از شهیدان در حل مسائل و مشکلات باور داشته باشیم.

سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور نیز با اشاره به اینکه رفتار مدیران و مسئولان می تواند عاملی برای جذب یا دفع جامعه در دفاع از کشور و پیشبرد اهداف عالی آن باشد، تصریح کرد: مسئولان باید کاری کنند تا ارتباط با مردم روز به روز قوی تر شود و اگر مسئولی پیدا شود که فرصتی برای رسیدگی به امور و شکایت های مردم نداشته باشد، انگار خداوند از آن مسئول روی برگردانده است.

اصحاب کریمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ نیز در این مراسم با بیان اینکه تنها باورها و اعتقادات رزمندگان بود که باعث ایستادگی آنان در برابر بیش از 40 کشور یاری کننده رژیم بعثی در 8 سال دفاع مقدس شد و نباید با برخی رفتارها باعث ضربه زدن به باورهای اعتقادی شهدا شویم افزود: امروز عده ای نیز به بهانه های مختلف مقابل باورهای اعتقادی شهدا و جامعه می ایستند و در پی از رونق انداختن فرهنگ شهادت هستند.

گفتنی است در این مراسم، کارکنان جانباز واحدهای ستادی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *