معصومی: برای المپیک باید نقاط ضعف را رفع کنیم/ آمریکایی‌ها به خوبی یزدانی را آنالیز کرده بودند

15:40 - 29 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۵۱۱۹۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
ملی‌پوش سابق تیم ملی کشتی آزاد گفت: با توجه به اینکه تلاش و دورخیز علیرضا دبیر کسب نتیجه در المپیک است، امیدوارم موشکافانه در راستای رفع نقاط ضعف تلاش کند تا بتوانیم شاهد موفقیت تیم و شادی مردم باشیم.

خبرگزاری میزان - فردین معصومی ضمن خدا قوت به کشتی‌گیران که تمام تلاش خود را جهت به اهتزاز درآوردن پرچم کشورشان در مسابقات کشتی قهرمانی جهان انجام دادند اظهار داشت: کسب ۷ مدال در ۱۰ وزن نشانه تلاش، زحمات و نقاط قوت ملی‌پوشان و کادر فنی تیم ملی است این مسابقات است. قطعا نقاط ضعفی هم وجود داشته که باید مورد کارشناسی قرار بگیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه تلاش و دورخیز علیرضا دبیر کسب نتیجه در المپیک است، امیدوارم موشکافانه در راستای رفع نقاط ضعف تلاش کند تا بتوانیم شاهد موفقیت تیم و شادی مردم باشیم.

ملی‌پوش اسبق تیم ملی کشتی آزاد درخصوص کسب عنوان نایب قهرمانی و عدم کسب مدال طلای حسن یزدانی در مسابقات بیان کرد: به نظرم کشتی‌گیران آمریکایی در این مسابقات، کشتی یزدانی را به خوبی آنالیز کرده بودند و روی آن به خوبی برنامه‌ریزی کرده بودند و توانستند پیروز شوند که متاسفانه ما آنگونه که باید روی کشتی حریف یزدانی کار نکرده بودیم.

انتهای پیام/


برچسب ها: کشتی آزاد المپیک

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *