فوت 2 کارمند شهرداری تهران برای خدمت رسانی به زوار اربعین

13:33 - 29 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۵۰۹۲۶
دسته بندی: جامعه ، عمومی
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: متاسفانه دو نفر از همکارانم در شهرداری تهران که مشغول خدمت رسانی به زوار اربعین بودند را از دست دادیم.

خبرگزاری میزان - علیرضا نادعلی سخنگو و نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران  در نود و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران طی تذکری اظهار کرد: همکارانم در شهرداری تهران در مراسم راهپیمایی اربعین خدمات رسانی خوبی داشتند؛ اما متاسفانه در چند روز گذشته دو نفر از همکارانم در شهرداری تهران که مشغول خدمت رسانی بودند را از دست دادیم؛ محمد مهدی صبوری  یکی از همکاران خوبمان  در خدمات شهری منطقه هشت شهرداری تهران که در کربلا معلی در مراسم راهپیمایی اربعین فعالیت داشتند را به علت سکته قلبی از دست دادیم.

 وی افزود: همچنین حمزه حمداللهی پاکبان مو سپید شهرداری تهران که در سانحه تصادف به رحمت خدا رفتند؛ نکته قابل توجه این است که از دست دادن این دو عزیز برای غرب گراها جذابیتی نداشت و آن‌ها به این موضوع نپرداختند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اتفاقات اخیر در پایتخت، تصریح کرد: برای یکی از دختران این سرزمین اتفاق ناگواری رخ داد متاسفانه او را از دست دادیم و این اتفاق باعث ناراحتی و اندوه برای بسیاری از مردم عزیز کشورمان شد؛ از سوی دیگر برخی از دشمنان نظام منتظر چنین اتفاقاتی بودند تا به آیین و دین و حکومت اسلامی تعرض کنند.

وی افزود: موضوعات اخیر نشان می دهد که این اتفاقات از کجا خط می گیرد و با چه اسم رمزهایی رخ می دهد؛ اما دشمنان اسلام بدانند حجاب حکم خداست و مراجع شیعه که در راس آن ولی فقیه است نسبت به موضوع حجاب روشنگری کردند و احکام مشخص است؛ فراموش نکنیم که عزیز و بزرگواری به ما گوش زد کرد که ما ملت امام حسین (ع) هستیم و در جامعه وحدت ملی وجود دارد.

بیشتر بخوانید

سخنگوی شورای شهر تهران: وزارت کشور برای حضور اتباع افغانستانی در راهپیمایی اربعین تدابیر لازم را بیاندیشد

نادعلی ادامه داد: بسیاری از سیاستمدارانی که برای خانم مهسا امینی در فضای مجازی پست گذاشتند؛ در زمان امام خمینی (ره) دارای مسئولیت بودند و به خوبی با رویکرد امام خمینی (ره) آشنایی دارند.

وی افزود: حجاب حکم خداوند است و از قوانین کشورمان است؛ در حادثه اخیر اگر اشتباهی رخ داده مسئولان مربوطه پیگیر آن هستند لذا باید از سخنانی که وحدت را از بین می‌برد؛ پرهیز کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: حضور میلیونی هموطنانم در راهپیمایی اربعین نشان از وحدت اسلامی بوده است و وحدت ایران اسلامی خدشه ناپذیر است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *