استقلالی‌های سابق گزینه اصلی نیمکت صنعت‌نفت‌ آبادان

11:03 - 29 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۵۰۶۴۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دو سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال گزینه اصلی هدایت صنعت‌نفت آبادان در ادامه مسابقات لیگ بیست‌ودوم هستند.

خبرگزاری میزان - بعد از نتایج نه چندان مطلوب تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در ۶ هفته ابتدایی لیگ برتر، مسئولان باشگاه آبادانی تصمیم به قطع همکاری با رضا پرکاس گرفتند تا اولین تغییر در فصل جدید لیگ‌برتر روی نیمکت زردپوشان آبادانی صورت گیرد.

پس از آن نیز جهانگیر کی شمس، به علت آنچه بیماری خوانده شد از مدیرعاملی باشگاه کناره‌گیری کرد تا احمد پاور به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه کارش را آغاز کند.

باتوجه به تعطیلی حدوداً ۳‌ هفته‌ای لیگ به دلیل فیفادی و اردوی تیم ملی مسئولان باشگاه این فرصت را دارند که به دنبال گزینه‌ای مناسب برای نیمکت تیمشان بگردند به همین منظور چند گزینه داخلی و حتی خارجی برای هدایت نفتی‌های آبادان مطرح شد که به نظر می‌رسد مذاکره با ۲ گزینه وارد مراحل جدی‌تری شده است و باید به زودی شاهد حضور یکی از آنها روی نیمکت صنعت‌نفت‌ باشیم.

وینفرد شفر، سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال و علیرضا منصوریان که سابقه حضور در صنعت‌نفت را دارد جدی‌ترین گزینه‌ها برای نیمکت طلایی پوشان آبادان هستند.

شفر که بعد از عملکرد درخشانش همراه با استقلال و قهرمانی در جام حذفی فصل چندان درخشانی در لیگ امارات نداشت از الخور جدا شده و اکنون تیم ندارد. منصوریان هم فصل گذشته نتایج درخشانی با نفت کسب کرد، اما به دلیل مشکلات مالی تصمیم به قطع همکاری با این باشگاه گرفت، اما حالا بار دیگر به عنوان گزینه اصلی نیمکت تیم فصل قبلش مطرح‌ شده است.

البته منصوریان از مدیران صنعت‌نفت خواسته صبر کنند و به آنها اعلام کرده است اگر نکونام دعوت کی‌روش را نپذیرد ممکن است جانشین وی شود چراکه او شانس حضور در تیم ملی را دارد.

با توجه به اینکه صنعت‌نفت آبادان یکشنبه دهم مهرماه در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال میزبان مس رفسنجان است، این تیم فرصت چندانی ندارد و به نظر می‌رسد طی روزهای پیش رو باید شاهد انتخاب و معرفی سرمربی این تیم باشیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *