کشف 2 هزار لیترسوخت قاچاق در شهرستان سراوان

10:36 - 29 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۵۰۵۵۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان از کشف یک عدد مشک پلاستیکی حاوی ۲ هزار لیتر گازوئیل فاقد مجوزهای قانونی از یک دستگاه خودروی نیسان وانت و محکومیت قاچاقچی سوخت به میزان یک میلیارد و 48 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت توسط تعزیرات حکومتی شهرستان سراوان خبر داد.

عباس زاده محمودی در گفت‌وگو با میزان اظهار کرد: مأموران پلیس اقتصادی شهرستان سراوان در حین گشت زنی و انجام مأموریت در سطح حوزه استحفاظی خود به یک دستگاه خودروی وانت نیسان آبی مشکوک می‌شوند که بر همین اساس با متوقف کردن خودرو و بازرسی های بعمل آمده یک عدد مشک پلاستیکی حاوی ۲ هزار لیتر گازوئیل فاقد مجوزهای قانونی کشف شد.

وی بیان کرد: در همین راستا خودرو توقیف و راننده متخلف بهمراه پرونده تشکیل شده جهت رسیدگی و اعمال قانون به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان سراوان معرفی شد.

عباس زاده محمودی افزود: رئیس شعبه رسیدگی کننده به پرونده با عنایت به عدم ارائه مدارک و مجوزهای قانونی و اقرار متهم تخلف قاچاق سوخت را محرز دانست و از همین حیث متهم را علاوه بر ضبط مشک و سوخت های کشف شده به میزان یک میلیارد و 48 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: قاچاق

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *