رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

میری: ۲۰ روز از کادرفنی مرخصی گرفتم/ روز اربعین وسایل‌مان را از سالن وزنه‌برداری ارومیه بیرون ریختند

8:45 - 29 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۴۹۹۶۶
ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران گفت: به شدت مشغول تمرین برای حضور در تیم ملی بودم، اما با این اتفاقات ۴ روز است که جایی برای تمرین کردن ندارم.

علی میری در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایط جسمانی خودش اظهار داشت: پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت سختی که داشتم بار دیگر توسط کادرفنی به اردوها فراخوانده شدم، اما متاسفانه دوباره از ناحیه مچ دست به آسیب دیدگی دچار شدم و به همین دلیل از کادرفنی ۲۰ روز مرخصی گرفتم تا به درمان مصدومیتم بپردازم. اگر قسمت باشد و به اردو بروم تمام تلاشم را می‌کنم تا به فرم خوب گذشته ام برسم در غیر اینصورت تلاش می‌کنم برای مسابقات آینده دوباره نظر کادرفنی را برای حضور در مسابقات جلب کنم.

این ملی‌پوش وزنه‌برداری با انتقار از اتفاقات اخیر در شهر محل تمرینش، خاطرنشان کرد: متاسفانه روز اربعین و بدون هیچ هماهنگی قبلی عزیزان از هیات بوکس شهر ارومیه گویا به دستوری که از اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی داشتند وارد سالن هیات وزنه‌برداری شدند و تمام اموال و سایل را بیرون ریختند. این رفتار توهین به قهرمانان استان و من است که ۱۴ سال خاک این رشته را در همین سالن وزنه‌برداری خورده‌ام و اکنون با چنین وضعیتی ما را بیرون کردند‌ و وسایل‌مان را بیرون ریختند.

وی افزود: متاسفانه در حین این اتفاق وسایل شخصی وزنه‌براداران آسیب دیده و ۲ جفت کفش وزنه‌برداری خودم نیز گم شده است. در این روزها به شدت مشغول تمرین برای حضور در تیم ملی بودم، اما با این اتفاقات ۴ روز است که جایی برای تمرین کردن ندارم.

میری در پایان تصریح کرد: بیش از یک دهه است که در تیم‌های ملی وزنه‌برداری ایران عضویت دارم و در طول این سال‌ها مدال‌های جهانی و بین‌المللی برای کشورم کسب کرده‌ام، اما نه‌ تنها حمایتی از مسئولین شهر ارومیه و استان آذربایجان غربی نمی‌‌‌شویم بلکه متاسفانه با چنین تصمیماتی مانع از پیشرفت قهرمانان شهرشان می‌شوند. امیدوارم فکری به حال این قضیه و سالن وزنه برداری‌مان شود تا هر چه زودتر آرامش به وزنه‌برداری استان آذربایجان غربی برگردد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *