بخارایی: اردوی تیم ملی اسکیت سرعت از ۷ مهر آغاز می‌شود/ با برگزاری المپیادها دنبال شناسایی استعدادهای اسکیت‌برد هستیم

7:45 - 29 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۴۹۸۶۶
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
دبیرکل فدراسیون اسکیت گفت: اسکیت‌برد جزو رشته‌های المپیکی است و امیدواریم با برگزاری مستمر این المیپادها بتوانیم استعدادهای ناب را شناسایی کنیم.

حمیدرضا بخارایی در گفت‌وگو با میزان، درباره برنامه‌ها و مسابقات پیش‌روی فدراسیون اسکیت، اظهار داشت: سومین دوره المپیاد برترین‌های اسکیت ۱۵ تا‌۱۸ مهرماه در رشته اسکیت‌برد و به میزبانی تهران برگزار خواهد شد. از سراسر کشور در این المپیاد حضور خواهند داشت و این رقابت‌ها در رده سنی ۱۴ تا ۱۷ سال برگزار می‌شود. از هر استان ۴ ورزشکار پسر و ۴ دختر در این مسابقات حضور خواهند داشت. اسکیت‌برد جزو رشته‌های المپیکی است و امیدواریم با برگزاری مستمر این المیپادها بتوانیم استعدادهای ناب را شناسایی کنیم.

وی افزود: مسابقات دستجات اسکیت آلپاین را داریم که هفتم و هشتم مهرماه در دو بخش دختران و پسدان و به میزبانی چالوس برگزار خواهد شد‌. در همین بازه زمانی انتخابی تیم ملی اسکیت سرعت را خواهیم داشت که در نهایت ۱۶ نفر برتر در بخش دختران و ۱۶ نفر برتر در بخش دختران به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت می‌شوند‌. تیم ملی اسکیت سرعت خود را برای حضور در بازی‌های جهانی اسکیت در آرژانتین و همچنین حضوری شایسته در بازی‌های آسیایی هانگژو آماده می‌کند.همچنین مرحله سوم و نهایی دوزادهمین دوره لیگ سرعت نوجوانان روزهای ۲۱ و ۲۲ مهرماه در دو بخش دختران و پسران و به میزبانی آکادمی اسکیت آزادی برگزار خواهد شد.

بخارایی در پایان با اشاره به آغاز اردوی تیم ملی فری استایل، گفت: از پریروز(یک‌شنبه) اردوی تیم ملی فری‌استایل در ماده اسپید اسلالوم آغاز شده که ۱۶ ورزشکار دختر و پسر در این مرحله از اردو حاضرند. این اردو تا اول مهرماه به میزبانی نجف آباد اصفهان پیگیری خواهد شد. تیم فری‌استایل هم که خود را برای حضور در بازی‌های جهانی اسکیت آرژانتین و بازی‌های آسیایی هانگژو آماده می‌کند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *