سند کاداستری 100 درصد اراضی ملی استان آذربایجان شرقی صادر شد

11:36 - 28 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۴۹۳۴۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی با تاکید بر تسریع در روند رفع تداخلات و کاداستر اراضی زراعی و باغی گفت: اقدامات و عملکردی که در این رابطه انجام شده باید به صورت کامل و مستمر منعکس شود.

خبرگزاری میزان - موسی خلیل الهی در نشست بررسی مسائل مربوط به رفع تداخلات و کاداستر اراضی زراعی و باغی استان اظهار کرد: به منظور تسریع در روند رفع تداخلات و مشخص شدن وضعیت دقیق استان در اجرای این موضوع نشست بررسی مسایل مربوط به رفع تداخلات و کاداستر اراضی زراعی و باغی استان باید هر ماه به صورت مستمر برگزار و گزارش عملکرد شهرستان ها به تفکیک ارائه شود.

وی افزود: با توجه به وضعیت موجود و اقداماتی که انجام شده باید موضوع نحوه ارزیابی عملکرد استان ها بررسی و وضعیت استان به طور کامل مشخص شود.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی اضافه کرد: خوشبختانه در حوزه اراضی ملی در بحث جانمایی و تثبیت مالکیت اراضی به صورت 100 درصد انجام و منتهی به صدور سند شده است.

وی با اشاره به موضوع صدور اسناد اراضی زراعی افزود: در حوزه اراضی کشاورزی با توجه به تقاضا محور بودن باید ضمن پرهیز از تفاسیر مختلف براساس یک رویه واحد مردم برای درخواست صدور سند ترغیب شوند.

خلیل الهی با تاکید بر تسریع در روند رفع تداخلات و کاداستر اراضی زراعی و باغی بیان کرد: اقدامات و عملکردی که در این رابطه انجام شده باید به صورت کامل و مستمر منعکس شود.

وی با تاکید بر انجام کار به صورت دقیق افزود: اگر نقشه ای در خصوص اراضی زراعی و باغی استان وجود دارد باید در راستای بهره مندی دستگاه های مربوطه ارائه شود.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: همه دستگاه های مربوطه مخصوصا دستگاه های شهرستانی مکلف به همکاری با مرکز استان در اجرای موضوع رفع تداخلات و کاداستر اراضی زراعی و باغی هستند.

وی با بیان اینکه متاسفانه همکاری دهیاری ها در این خصوص مناسب نیست ادامه داد: در این رابطه دهیارها باید مکلف به همکاری و جدیت در این امر شوند.

انتهای پیام/


برچسب ها: کاداستر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *