فروش 250 میلیارد ریال کالای تملیکی در پنجمین حراج حضوری

9:33 - 28 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۴۹۰۴۸
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
پنجمین مرحله از حراج حضوری کالا توسط سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی برگزار شد و ارزش فروش کالاها حدود ۲۵۰ میلیارد ریال بوده است.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، پنجمین مرحله از حراج حضوری کالا توسط سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به شماره ۱۴۰۱۰۵ برگزار شد. این حراج که در سالن آمفی تئاتر دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران و با رعایت تمهیدات و شیوه نامه های بهداشتی و حاکم بر این نوع حراج برگزار شد، از ۱۹۵ گروه کالایی بالغ بر ۹۳ گروه شامل ابزار و ماشین آلات صنعتی، تجهیزات الکترونیکی، لوازم پزشکی و خانگی، تلفن همراه، ظروف شیشه ای، کالاهای سریع الفساد و لوازم آرایشی و بهداشتی به فروش رسید که ارزش آن حدود ۲۵۰ میلیارد ریال بود.

در ابتدای برگزاری این حراج، سعید غلامی معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی و خیرمقدم به حاضرین، به تشریح اهداف و تکالیف سازمان اموال تملیکی پرداخت و بیان داشت: در این مجموعه حراج ها مناسب ترین کالاها جمع آوری و تعیین تکلیف شده تا در کمترین زمان ممکن به سرمایه های مولد تبدیل شوند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: برگزاری حراج های حضوری و مزایده های الکترونیکی تاثیری در افزایش تورم کالاها ندارد و با توجه به قیمت کارشناسی پایه و فضای رقابتی، منجر به کاهش تورم این نوع اقلام می شود.

معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی افزود: این حراج ها به مثابه گردهمایی های مردمی هستند که سبب تقویت فضای رقابتی و شفافیت بیشتر فروش اموال تحت تملک سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی خواهد شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *