رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جزئیات صدور سند مالکیت بستر 10 رودخانه استان تهران

7:53 - 29 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۴۸۱۵۱
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان تهران گفت: در هفته جاری سند بستر 10 رودخانه مهم استان تهران پس از تثبیت و حدنگاری صادر شد.

علی اصغرحیدرنژاد در گفت‌وگو با میزان، اظهار کرد: در هفته جاری سند رسمی بستر 10 رودخانه مهم استان تهران پس از تثبیت و حدنگاری صادر شد.

وی افزود: این اقدام نقش مهمی در تعیین محدوده و جلوگیری از تصرف و ساخت و سازهای غیر مجاز در حریم رودخانه ها و کاهش عوارض ناشی از بلایای طبیعی همچون سیل خواهد داشت.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان تهران گفت: سند مالکیت بستر رودخانه جاجرود به مساحت 698 هزار و 369 مترمربع در واحد ثبت اسناد و املاک پاکدشت صادر شد.

حیدرنژاد بیان کرد: در قرارگاه حدنگاری اداره کاداستر استان تهران سند مالکیت بستر رودخانه لات آجی به مساحت ۲۴ هکتار که مربوط به اداره ثبت اسناد و املاک قرچک بود صادر شد.

وی در ادامه گفت:در قرارگاه حدنگاری اداره کاداستر استان سند مالکیت بستر رودخانه ناصر آباد به مساحت 6.2 هکتار که مربوط به اداره ثبت اسناد و املاک لواسانات بود صادر شد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان تهران اظهار کرد: سند مالکیت بستر بوجان به مساحت ۵.٩ هکتار که مربوط به اداره ثبت اسناد و املاک لواسانات بود در قرارگاه حدنگاری اداره کاداستر استان صادر شد.

حیدر نژادبیان کرد: سند مالکیت بستر رودخانه مزرعه سادات به مساحت 8.3 هکتار که مربوط به اداره ثبت اسناد و املاک لواسانات بود در قرارگاه حدنگاری اداره کاداستر استان صادر شد.

وی در ادامه گفت: در قرارگاه حدنگاری اداره کاداستر استان سند مالکیت بستر افجه در سینک به مساحت ۴.١۵ هکتار که مربوط به اداره ثبت اسناد و املاک لواسانات بود صادر شد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان تهران اظهار کرد: سند مالکیت بستر رودخانه رسنان به مساحت ۱ هکتار که مربوط به اداره ثبت اسناد و املاک لواسانات بود در قرارگاه حدنگاری اداره کاداستر استان صادر شد.

حیدر نژاد گفت: سند مالکیت بستر رودخانه هنزک به مساحت ۵ هکتارکه مربوط به اداره ثبت اسناد و املاک لواسانات بود در قرارگاه حدنگاری اداره کاداستر استان صادر شد.

وی در ادامه افزود: در قرارگاه حدنگاری اداره کاداستر استان سند مالکیت بستر رودخانه کند به مساحت 27 هکتار که مربوط به اداره ثبت اسناد و املاک لواسانات بود صادر شد.

حیدر نژاد اظهارکرد: سند مالکیت بستر رودخانه نیکنامدره به مساحت 4 هکتار که مربوط به اداره ثبت اسناد و املاک لواسانات بود در قرارگاه حدنگاری اداره کاداستر استان صادر شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *