واکنش طارمی به اخراج مقابل اتلتیکومادرید؛ شبیه‌سازی نبود

10:41 - 27 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۴۷۹۶۴
دسته بندی: ورزشی ، عمومی
ستاره ایرانی تیم فوتبال پورتو به اخراجش در بازی با اتلتیکو مادرید واکنش نشان داد.

خبرگزاری میزان - تیم پورتو در دیداری حساس از هفته هفتم لیگ فوتبال پرتغال بامداد امروز(یک‌‎‌شنبه) مهمان تیم استوریل بود که در پایان یاران مهدی طارمی مقابل میزبان خود با نتیجه یک بر یک متوقف شدند.

پورتو در این بازی با یک گل از حریف خود عقب بود، اما با اخراج بازی کن استوریل در دقیقه 77 فشار این تیم روی دروازه میزبان بیشتر شد تا اینکه خطای هند بازیکن استوریل در داخل محوطه جریمه‌ در دقیقه ۴+۹۰ اعلام شد. این خطا پس از بررسی توسط VAR تایید شد تا مهدی طارمی پشت این توپ بایستد و در دقیقه ۹+۹۰ گل تساوی پورتو را به ثمر برساند.

طارمی علاوه بر این گل یک بار هم تیرک دروازه حریف را به لرزه درآورد.

مهاجم ایرانی پورتو پس از این تساوی و افزایش فاصله با صدر جدول اظهار داشت: بازی سختی بود و این را می‌دانستیم. در نیمه اول خوب بازی نکردیم و در نیمه دوم خیلی بهتر شدیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم.، اما با بدشانسی نتوانستیم به گل برسیم. باید در آینده پیشرفت کنیم.

وی افزود: این فوتبال است؛ گاهی اوقات این اتفاقات می‌افتد و نتایج باب میل نیست. باید تمرکز و اعتماد به نفس خود را برای بازی ‌های بعدی افزایش دهیم.

طارمی در پایان درباره اخراج خود در بازی با اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان اروپا، خاطرنشان کرد: آن حرکت را دیدید؟ پای چپم زیر پای ویتسل بود. تماس فیزیکی رخ داد و شبیه سازی نبود. من که نمی‌توانم فقط با سمت راستم بدوم، درست است؟  

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *