سرمربی تیم ملی تیراندازی با کمان انتخاب شد

10:18 - 27 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۴۷۹۴۵
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
هونگ سونگ هو کره‌ای به عنوان سرمربی تیم های ملی تیراندازی با کمان انتخاب شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، هونگ سونگ هو سرمربی کره‌ای هدایت تیم ملی تیراندازی با کمان کشورمان را برعهده گرفت.

وی روز گذشته وارد ایران شد و مورد استقبال دکتر شعبانی‌بهار قرار گرفت و به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد. قرارداد وی 6 ماهه است و در صورت توافق طرفین این قرارداد تا پایان المپیک 2024 پاریس تمدید خواهد شد.

آقای هونگ سونگ هو از معدود مربیان تیراندازی با کمان جهان است که همزمان توانایی مربیگری در دو رشته ریکرو و کامپوند را دارد. وی سال‌های زیادی در کره‌جنوبی رکورددار 4 مسافت بوده و پس از پایان دوران ورزشی‌اش در رشته ریکرو به کامپوند روی آورده و در آنجا نیز افتخارات زیادی را کسب کرده است. وی پس از دوران ورزشی‌اش به مربیگری روی آورده و به یک مربی ریکرو و کامپوند در کره‌جنوبی تبدیل شده است. درحال حاضر 2 کماندار کامپوند تیم ملی کره‌جنوبی از شاگردان وی هستند.

وی در سال 1998 قهرمان جهان در رشته ریکرو و دربخش تیمی نایب قهرمان جهان شده است. آقای هونگ در مسابقات قهرمانی جهانی پاراتیراندازی با کمان 2021 به عنوان مربی تیم ملی کامپوند و ریکرو کره جنوبی در مسابقات حضور داشته است.

قرار است در کنار آقای هونگ چند مربی ایرانی نیز حضور داشته باشند تا در آینده بتوانیم از ظرفیت مربیان ایرانی در تیم‌های ملی استفاده کنیم. وی امروز در اردوی تیم‌های نونهالان و نوجوانان حضور خواهد داشت و از نزدیک روند تمرینات کمانداران را زیرنظر می‌گیرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *