رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پیام تشکر سفارت ایران در بغداد از دولت و ملت عراق

23:59 - 26 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۴۷۶۲۷
سفارت جمهوری اسلامی ایران در عراق همزمان با اربعین حسینی، به منظور تشکر و قدردانی از دولت و ملت عراق و نیز تمامی زائران ایرانی بیانیه‌ای را منتشر کرد.

خبرگزاری میزان_سفارت ایران در عراق، با انتشار بیانیه‌ای در پایان برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی به تشکر و قدردانی از دولت و ملت عراق و تمامی زائران ایرانی پرداخت.

در متن بیانیه سفارت ایران در عراق آمده است :

«مَن لَم یَشکُرِ المَخلوقَ لَم یَشکُرِ الخالِقَ

 همزمان با به پایان رسیدن مراسم اربعین حضرت اباعبدالله الحسین(ع)؛ سفارت جمهوری اسلامی ایران در عراق فرض می داند مراتب سپاس و قدردانی خویش را از دولت دوست و برادر جمهوری عراق، مراجع عظام ،تمامی آحاد مردم مهمان نواز این کشور، مسئولان گرامی عتبات عالیات، موکب داران عزیز عراقی، کلیه قوای مسلح، نیروهای امنیتی و پلیس، حشدالشعبی غیور، نیروهای مبارزه با تروریسم، جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، کادر پزشکی ، پلیس مرزبانی، نیروهای خدوم مستقر در گذرگاه‌های مرزی، گزارشگران و اصحاب رسانه  و تمامی عاشقان حسینی که خاضعانه پذیرای زائران در منازل خویش گردیدند و دیگر عزیزانی که به هر نحوی باعث تسهیل و کمک به برگزاری راهپیمایی و مراسم زمینه ساز ظهور اربعین حسینی در سالجاری شدند را اعلام کند .

این بزرگترین تجمع انسانی در جهان که بی تردید ناشی از برکت وجود سرور و سالار شهیدان است، هرگز نمی‌توانست بدون همراهی و همکاری زائران عزیز ایرانی که بردباری آنان در پرتو عشق حسینی زبانزد عام و خاص است به سر منزل مقصد رسد.

این سفارت نهایت تشکر خویش را از یکایک زائران عزیز اعلام می نماید.

از درگاه خداوند متعال مسالت داریم با همدلی و مساعدت تمامی عزیزان دست اندرکار در ایران و عراق، بتوانیم سال آتی نیز مراسمی ‌باعظمت تر و باشکوه تر را با حضور تمامی دلدادگان حسینی شاهد باشیم. ان شاء الله.»

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *