قشلاقی: مصدومیتم تا قهرمانی آسیا برطرف می‌شود/ دوره گذشته طلایم را قاپیدند، اما تلافی می‌کنم

8:45 - 27 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۴۷۵۹۴
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
دارنده مدال نقره بوکس آسیا گفت: دلم برای شه‌بخش تنگ شده، اما وقتی موفقیت های او را می‌بینم، لذت می‌برم.

میثم قشلاقی در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایط مصدومیت خود اظهار داشت: شرایط روز به روز بهتر می‌شود و خداراشکر در این 6 ماه به قدری تلاش و تمرین کرده‌ام که نگران مصدومیت نیستم. خوش شانس بودم که بازی‌های آسیایی یک سال و قهرمانی آسیا چند ماه به تعویق افتاد تا بتوانم بدون نگرانی ریکاوری کنم.

وی درباره اینکه آیا به رقابت‌های قهرمانی آسیا می‌رسد افزود: تا زمان شروع مسابقات قهرمانی آسیای اردن 80 درصد آماده می‌شوم و پیش از آن هم در انتخابی‌ها شرکت می‌کنم و مطمئن باشید مشکلی از این بابت وجود ندارد چون همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود.

دارنده مدال نقره بوکس آسیا درخصوص مشکل اضافه وزن تصریح کرد: نهایت 3 یا 4 کیلو بالای وزن هستم و نگرانی بابت اضافه وزن ندارم. من بوکسور 80 کیلو هستم و نمی‌توانم یک وزن پایین بیایم چون 75 قلمرو فرماندهی شاهین موسوی است و در وزن خودم راحت هستم.

قشلاقی با اشاره به انگیزه بالای خود گفت: دوره گذشته مدال طلا را از من قاپیدند، اما این دوره از این خبرها نیست و برای کسب طلا به آب و آتش میزنم. فقط مدال طلا من را راضی می‌کند و به کمتر از آن راضی نیستم.

تایسون ایرانی در ادامه به تمجید از دانیال شه‌بخش پرداخت و تصریح کرد: دلم برای دانیال تنگ شده اما وقتی موفقیت های او را می‌بینم، لذت می‌برم. او الان از نظر مالی و آمادگی جسمانی و فنی در شرایط عالی قرار دارد و برایش بهترین‌ها را آرزو می کنم.

ملی پوش بوکس در خصوص شانس کسب سهمیه المپیک خاطرنشان کرد: من نمیدانم چرا سهمیه‌های المپیک تا این اندازه کاهش پیدا کرده، اما فکرم را درگیر این موضوعات نمی‌کنم چون هم سهمیه می‌خواهم و هم مدال المپیک! پاریس اولین میدان المپیک است که بوکس ایران مدال کسب می‌کند و به این صحبت خودم ایمان دارم.

انتهای پیام/


برچسب ها: فدراسیون بوکس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *